fbpx
מבצעים לוהטים באתר ובתצוגה 🌞 !
053-5324362
Chair2U פינות אוכל וכסאות בר
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל נפתחות לעיצוב הבית וחדר האוכל הביתי

פינות אוכל נפתחות לעיצוב הבית וחדר האוכל הביתי

סגנון פינות אוכל נפתחות היו שכיחות בעיקר בעבר ובעיצוב רטרו קיצוני יותר. אחד היתרונות היותר משמעותיים של פינות אוכל נפתחות היא הקומפקטיות מצד אחד והאפשרות לקבל עוד מקומות לסועדים נוספים תוך זמן קצר. פינות האוכל הנפתחות קיימות באופן שאינו שכיח ברמה של פינות אוכל מסורתיות, אותן פינות אוכל מיוצרת בדרך כלל כפריט לדוגמא או פריט בהזמנה אישית כתוצאה מהביקוש הנמוך.

על אף שהדבר מפתיע יחסית, אם חושבים על כך לרגע, לקוחות מעדיפים להזמין דווקא פינות אוכל גדולות וארוכות מאשר פינות אוכל נפתחות, אולי בשל העיצוב מלא שלהם ואולי בשל החשש שעיצוב פינת אוכל נפתחת יהיה מגושם יותר מאשר פינת אוכל המעוצבת ומיוצרת מחלק אחד.

האם פינות אוכל נפתחות עדיין באופנה?

ניתן לחשוב כי פינות אוכל נפתחות שייכות לאופנה של שנות התשעים. אכן, השולחנות הנשלפים ופינות האוכל הנפתחות מאופיינות עם פתרונות הנוחות של שנות התשעים שכעת נראים לנו עמוסים ומסורבלים לעייפה. אבל דווקא פינות אוכל נפתחות באופן מתוחכם אשר תואם את הרוח העיצובית המודרנית פינות אוכל נפתחות ניתן למצוא בעיצובים חדשניים והרבה פחות מסורבלים בשילוב מקרמים בסגנון מט וגוונים בהירים יותר שמונעים את המראה העמוס בדרך כלל של פינות האוכל הנפתחות.

מדוע כדאי לרכוש פינת אוכל נפתחות גם למשפחות קטנות?

גם במשפחות קטנות מתרחשות הפתעות בלתי צפויות כגון צורך לארח כמות גדולה של אנשים. פינת אוכל נפתחת במקרים כאלה יהיו הצלה של ממש ויביאו פתרון מידי ובתוך כך לא גוזלות מקום רב מהשטח של פינת האוכל שהוקצה. פינות אוכל נפתחות מעניקות פתרון רב תכליתי לצרכים השונים.

האם פינות אוכל גדולות חייבות להיראות מגושמות?

כלל וכלל לא. פינת אוכל גדולה אינה חייבת להראות מגושמת. עיצוב בית פרטי אשר שם דגש על גוון השולחן, כסאות בעיצוב מעודן יצרו חזות קלאסית והרבה פחות כבדה. עיצוב בעל מראה מט בשונה מהמראה המבריק שניתן לראות במרבית המקרים בפינות האוכל הנפתחות.

שדרוג פינת האוכל מתאפשרת בעוד כמה אופציות, לדוגמא, כסאות וספסלים נשלפים מתוך שולחן האוכל עצמו. אפשרות לשליפת והחזרת המושבים מפינת האוכל ובחזרה אל פינת האוכל, יעניקו לכם אפשרות לחסוך במקום. בשונה משולחנות הפיקניק ופינות האוכל המיועדות לבילוי חיצוני.

פינות אוכל נפתחות בעיצוב קלאסי – האם קיימות פינות אוכל בעיצוב עדין אך איכותי?

פינות אוכל ביצוע עדין ניתן למצוא בחנויות מעצבים ורשתות לעיצוב ריהוט הבית. עיצוב פינות אוכל בסגנון קלאסי ומעודן יותר מתאפשר תוך שימוש בחומרים כמו מתכת קלה וזכוכית, חומרי גלם אשר מקיימים את אופציית הייצור של פינות האוכל הנשלפות ללא המראה המגושם והכבד שהיה שכיח בעבר.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך