חורף חמים 10% הנחה על כל האתר
053-5324362
Chair2U פינות אוכל וכסאות בר
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

תקנון אתר

ברוכים הבאים לאתר שלנו ( https://www.chair2u.co.il) chair2u להלן “האתר” שבבעלות:

חברת chair2u  מקבוצת רהיטי גן נוי

ח.פ. 512236126

תנאי שימוש:

1. מבוא
1.1. תקנון ותנאי השימוש באתר הנו הסכם משפטי מחייב ולכן מומלץ לקרוא אותנו בקפידה.
1.2. הרכישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
1.3. תקנון זה נוסח בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד ומכוון גם לנקבה.
1.4. אם אינך מסכים לתנאי התקנון, אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לא לבצע שימוש באתר.
1.5. האתר יאפשר לך לרכוש מוצרים ושירותים באמצעות החנות המקוונת בדרך קלה ונוחה.

תהליך ההזמנה ותשלום

2.1. כל המחירים המוצגים באתר הנם כוללים מע”מ ולכן מהווים את התשלום הסופי עבור המוצר.
2.2. מחירי המוצרים באתר אינם כוללים מחיר הובלה \ משלוח. מחיר ההובלה נקוב במחירון ההובלה באתר. תשלום ההובלה יבוצע במזומן מול המוביל.
2.3. במידה והלקוח אינו מעוניין בהובלה, יש אפשרות לאיסוף עצמי ממחסינו בתיאום מראש בלבד.
2.4 אתרנו עומד בתקן PCI-DSS, תקן אחיד לאבטחת מידע לעסקים.

אספקת מוצרים

3.1.  אספקת המוצר ומסירתו תתבצע רק לאחר תשלום ביצוע מלא של הלקוח על כל סכום העסקה.
3.2. ללקוח יש אפשרות לקבל את המוצרים בהובלה עד ביתו או באמצעות איסוף עצמי ממחסנינו בתיאום מראש.
3.3. לרוב, מוצרינו קיימים וזמינים במלאי, אך יש מקרים בהם המוצרים שמופיעים באתר אינם זמינים במלאי.
3.4. במידה והמוצר זמין במלאי, אנו מתחייבים לספק את המוצר עד 14 ימי עסקים מביצוע תשלום העסקה.
3.5. במידה והמוצר אינו זמין במלאי, הלקוח יעודכן בזמן צפי הגעה משוער שעלול לחרוג מ14- ימי עסקים ובהתאם לכך יחליט האם להמשיך בביצוע העסקה או לבטלה.
3.6. יום עסקים אינו כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג, חגים וחול המועד.
3.7. במקרים הבאים החברה עלולה להתעכב בזמני האספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

4. ביטול עסקה

4.1.  יתרונה ויחודה של חברתנו בכך שבניגוד לשאר המתחרים מאפשרת ללקוח לבחור  ריפודים מבד או סקאי בשלל  אפשרויות , לכן באם יהיה ביטול עיסקה הלקוח ישא בתשלום עלות הריפוד שכולל שווי בד + עבודת הריפוד וזה יכול לנוע בהתאם למוצר שנבחר בין 100-150 לפריט.
4.2.לקוח  אשר החליט לאסוף את הסחורה ממפעלנו חובתו לבדוק את הסחורה בעת קבלתה, ונבדקה לשביעות רצונו לא נהיה אחראיים  לנזק שיגרם בעקבות שינוע הסחורה לבית הלקוח.
4.3.לקוח שהחליט לבטל עיסקה מהמלאי ,שעדיין לא סופקה מהמפעל  ייגבו דמי ביטול בסך 5% או 100 ש”ח (הנמוך מבניהם) מסכום העסקה הכולל. (הכוונה לשולחנות ומוצרי יבוא שבמלאי שלא יוצרו במיוחד)

4.4. במידה הסחורה סופקה ע"י מוביל מטעם חברתנו והסחורה הגיעה ונמצא פגם יש להחזירו במעמד האספקה להחזיר למוביל לצורך החלפה/תיקון.

4.5. אם נעשה הובלה \ משלוח עבור הלקוח והחליט לבטל את העסקה, דמי ההובלה \ משלוח ישולמו במלואם ע”י הלקוח.
4.6.החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה במידה ויתברר לה כי הלקוח ביצע פעילות לא חוקית במהלך העסקה ובמקרה זה הלקוח יקבל החזר כספי מלא.

5. אחריות

5.1. משך תקופת האחריות הנה למשך 12 חודשים מתאריך אספקת המוצר.
5.2. תאריך התחלת האחריות הנו התאריך המופיע על גבי חשבונית מס של העסקה, אלא אם כן צוין אחרת.
5.3. החברה תבחן את המוצר ותחליט האם הוא מכוסה על-ידי תעודת אחריות זו. בהתאם לכך, לפי בחירתה, תדאג החברה לתיקונו של המוצר הפגום או להחליפו במוצר חדש.

5.5. לא תינתן אחריות במידה והלקוח אסף עצמאית את המוצרים ממחסנינו עם רכב שאינו ראוי להובלה עצמית ובשל כך פגם במוצר במהלך ההובלה העצמית.
5.6.  לא תינתן אחריות במידה והלקוח הרכיב \ פירק את המוצר באופן עצמאי ובשל כך פגם בו.
5.7.  לא תינתן אחריות על:
5.7.1. פגיעות צבע או כתמים.
5.7.2. ניקיון המוצר.
5.7.3. רטיבות, שבר, שריפה, שימוש בלתי סביר או השחתה.
5.7.4. קרע או קילוף של ריפוד.