fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

חומרי הגלם לייצור פינות אוכל

חומרי הגלם לייצור פינות אוכל

ייצור פינות אוכל הוא לא מקשה אחת של עיצובים וטכניקות. ניתן להתרשם מסוגים וסגנונות רבים. בעולם עיצוב הבית ועיצוב הפנים בכלל קיימת כמות ורשימה ארוכה של חומרי גלם שעושים בהם שימוש לטובת ייצור ריהוט כמו כסאות, סלונים ופינות אוכל. בכל חומרי הגלם מהסוגים השונים ניתן למצוא איכויות ברמות משתנות אשר מתאימות את עצמן לנראות הרצויה, לתקציב המבוקש ולמפרט הדרוש להתאמה ספציפית עבור העיצוב הכללי של החלל. לפניכם חומרי הגלם הבולטים, האופייניים והשכיחים ביותר לייצור ועיצוב חדרי ופינות אוכל מודרניות בעסקים ובבתים הפרטיים.

פינות אוכל משולבות – עץ ומתכת

עץ ומתכת הם בין השילובים היותר מעניינים ומקוריים שקיימים בתחום העיצוב ובפרט עיצוב פינות האוכל. שילוב שני הפרקים הללו בתחום העיצוב אינו מיודע לכל אחד. ניתן אפילו לומר שמדובר כאן בעיצוב אמיץ ביותר שמתאים בעיקר לבתים בעלי חללים גדולים במיוחד כאלה שיכולים להכיל עיצובים דומיננטיים בסגנון זה או דירות ו/או חללים אשר כוללים מוטיב ומראה כללי דומה.

פינות אוכל מזכוכית – טרנד אופנתי או אופנה מסוכנת?

פינות אוכל מזכוכית הן בין העיצובים היותר מלהיבים אשר עומדים במרכז העניינים של העיצוב הסלוני, המטבח וכעת גם פינות האוכל. קיימים כמה סוגים של חומרי גלם מהסוג הזה וכדאי להשקיע מחשבה לפני רכישת פינת אוכל מזכוכית.

באם החלטתם לרכוש פינת אוכל מזכוכית חשוב מאוד לעמוד ולהשקיע על האיכות שלה, לא רק כתוצאה מהכתמים העקשניים אשר נדבקים לזכוכית אל גם כתוצאה מהפציעות והפגיעות האפשריות במקרה של זכוכית שאיננה נחשבה כזכוכית בטיחות.

זכוכיות בטיחות יהיו אמנם יקרות יותר אבל יבטיחו שימוש בטוח וארוך טווח וחזות יוקרתית שאי אפשר להתיק ממנה את העיניים.

פינות אוכל מעץ במראה בלתי מעובד

פינות אוכל מעץ במראה "רק כרגע יצא מבית המלאכה", דומה מאוד לעיצוב המשולב במתכת. עיצוב זה הוא עיצוב כפרי הוא עיצוב של שנות השבעים והשישים שמצד אחד מעניק מראה פשוט ולא מתאמץ ומצד שני מחזיר לרטרו את האופנה בעלת המראה המתפרק לכאורה, בסגנון הריהוט של תקופת הצנע.

זכוכית מאוירת – עיצוב פינות אוכל מזכוכית יוקרתית בהתאמה אישית

זכוכית מאוירת היא בין העיצובים היותר מעניינים בכיוון פינות האוכל. הזכוכית יכולה להיות יותר מאוירת מלמעלה , מלמטה ומבפנים כאשר הדבר משתנה ברצון הלקוח, התקציב שלו,, עובי ואיבות הזכוכית. ציור על זכוכית ניתן לבצע באופן עצמאי לחלוטין תוך שימוש בשבלונות וצבעים המתאים לציור על זכוכית – כל תוכלו לשדרג שבלונות קיימים מזכוכית שחבל לזרוק אבל מצד שני משעמם להשאיר, לפחות במראה הנוכחי שלהם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך