fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

ההבדלים בין פינת אוכל למשרד לפינת אוכל לבית

ההבדלים בין פינת אוכל למשרד לפינת אוכל לבית

פינות אוכל שונות ניתנות לבחירה והתאמה בהתאם לאווירה והרוח העיצובית הכללית. בחירת פינות אוכל לבית ובחירת פינת אוכל למשרד שונים באופן משמעותי, בעיקר בשל אותה האווירה המבוקשת. עסקים רבים אינם משקיעים מחשבה יתרה בפינת האוכל שלהם ויוצרים ממנה מאין מזנון קליל. הקצאת פינת מנוחה ואכילה נעימה לעובדים, כמו גם הקצאת אווירה נכונה וביתית בבית ו/או בדירה הפרטית, משתנות בהתאם לצורך: במשרד להעניק לעובדים אווירה של נינוחות ובבית להעניק לאורחים ובראש ובראשונה לדיירי הבית תחושה של חום וביתיות.

עיצוב ביתי מול עיצוב הייטק

עיצוב הייטק של פינות אוכל בעסקים יביא למראה יוקרתי ועשיר במשרד. התחושה והאווירה ההייטק סטית של פינת האוכל משפיעה באופן משמעותי על תחושת העובדים באופן בדוק. ידוע, שפינות אוכל ואזורי אכילה ומנוחה בעלות מראה מעוצב ויוקרתי בדומה להשקעה בעיצוב הכללי במשרד גורם לתחושה נעימה בקרב העובדים.

 

פינות אוכל מעוצבות לבית ולמשרד

העיצוב ההיי טקיסטי יהיה מעוצב במראה קליל וצעיר, בעל צבעים בוהקים ובולטים. במשרדים המעוניינים במראה רטרו צעיר, ניתן להתרשם מפינות אוכל בגוונים מיוחדים משתנים באזור הכיסאות. הכיסאות יהיו בדרך כלל גבוהים, לטובת מראה ותחושה חברתית דינאמית. במקרים שונים, ניתן להתרשם גם מפינות מנוחה בסמיכות לפינת האוכל.

הצמדות לקו המחנה של העיצוב הכללי בבית העסק

עיצוב פינות אוכל בהתאמה למראה הכללי של בית העסק הוא סגנון שמתאים מאוד גם לעיצוב ובחירת פינות אוכל ביתיות. מוטיב חוזר בין אם מותאם על פי הסגנון ו/או מותאם בהתאם לגוונים בבית העסק ובבית. ההמלצה הכללית היא ליצור מראה שמזכיר את הנראות של בית העסק וליצור השפעה והשלכה גם בחדר האוכל, אשר בעסקים יקבל את הצבעים הממותגים של העסק ובבית מומלץ להעדיף דווקא את ההתאמה של הסגנון העיצובי הכללי. למשל במידה והבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, ראוי לבחור בעיצוב כפרי גם בעת רכישת פינת האוכל.

עיצוב אישי או עיצוב כללי – חשיבות פינת האוכל למיתוג העסק

מיתוג העסק חייב להיות ולהראות בכל פינה. בחדר האוכל ובמיוחד בפינת האוכל עצמה ראוי ליצור השלמה והתאמה מלאה אשר מזכירה את המיתוג של בית העסק בכל הקשור לצבעים המדויקים וללוגו בקומבינציות שונות. בעסקים רבים קיימים צבעים אשר מובילים את המיתוג הכללי של בית העסק אשר ישפיע בהכרח על העיצוב והנראות של פינות האוכל. בבית או בדירה הפרטית, אין כל צורך להתאמה מיתוגי באשר לצבעים המדויקים, אלא כפי שציינו מעלה, הסגנון הכללי של פינת האוכל חייב להתאים את עצמה לעיצוב הבית או לפחות בחלל בו היא נמצאת.

לסיכום,

התאמת פינת האוכל העסקית לריהוט העסק בהשוואה לסגנון הרהיטים בבית יהיה גמיש יותר ונתון לשינויים באופן ניכר יותר מאשר בבחירת העיצוב הביתית, כתוצאה מההמלצה להתאים את העיצוב למיתוג הכללי אך חוסר המשמעות שבהתאמת העיצוב הכללי. בבית לעומת זאת, האפשרויות יהיו פחות גמישות מבחינת הסגנון עצמו אבל גמיש יותר מבחינת בחירת הגוונים המדויקים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך