fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

סוגי כסאות משרדיים קיימים וההבדלים ביניהם

סוגי כסאות משרדיים קיימים וההבדלים ביניהם

סוגי כסאות משרדיים קיימים וההבדלים ביניהם אחד הדברים החשובים בעיצוב ותכנון משרד – הוא בחירת כסאות לעובדי המשרד. על הכסאות יושבים עובדי המשרד שעות רבות, לכן עליהם להיות נוחים ביותר ומותאמים בקפידה על פי היררכיה של עובדי המשרד, החל מכסאות למזכירה ועד לכסאות משרדיים יוקרתיים המיועדים למנהלי החברה.

מעבר לנוחות הכסאות, עליהם להיות מותאמים בקפידה על פי עיצוב ורוח המותג, כך שהם ישתלבו בצורה נהדרת בחלל בהתאם לעיצוב הכולל של שאר האלמנטים. אם כך, נראה כי משימת בחירת כסאות משרדיים היא לא פשוטה, לכן עליכם לפנות לחברה המתמחה בייעוץ והתאמת ריהוט משרדי בקפידה למשרד שלכם.

מגוון סוגי כסאות משרדיים

כסאות מנהלים

יש לא מעט סגנונות של כסאות בר מעוצבים למנהלים, חלקם מעור אמיתי, דמוי עור, בדים יוקרתיים ועוד. בעת בחירת כסאות מנהלים חשוב לשים דגש על בחירת כסא עם תמיכה לגב תחתון ותמיכה מתכווננת לידיים –לצורך נוחות מרבית, כיוון שישיבה בכסא היא ממושכת וכוללת עומסים רבים לגב העליות והתחתון.

כסאות למזכירה

רוב כסאות אלו הם בעלי גלגלים מסתובבים, על מנת לאפשר למזכירה גישה קלה ומהירה לארוניות וכונניות לצורך הוצאה והכנסת מסמכים וקלסרים. ניתן לבחור כסאות עם משענת נוחה ותמיכה לידיים במגוון רב של עיצובים מרשימים.

כסאות לעובדי המשרד

עובדי משרד היושבים שעות רבות על כסאות זקוקים לכיסאות נוחים במיוחד שיאפשרו להם לעבוד בצורה בריאותית עם תמיכה לגב ולצוואר לצד ריפוד נוח עם חומרים נושמים ואיכותיים.

כסאות המתנה

כסאות אלו חייבים להיות דקורטיביים ומזמינים כדי לאפשר לכם לקבל פינת המתנה חמימה ונעימה. על כסאות אלו להיות נוחים במיוחד, מכיוון שהאורח אינו יודע כמה זמן הוא יאלץ להמתין לפגישה, לכן השקיעו מאמץ בבחירת כסאות מעוצבים בקפידה על פי אופי וסגנון המשרד, אך שימו לב לנוחות שלהם.

כסאות לחדר ישיבות

חדר ישיבות מיועד לפגישות עסקיות עם לקוחות או לצורך פגישות והרמות כוסית בין עובדי המשרד. לעיתים ישיבות בחדר זה נמשכות זמן רב, לכן על הכסאות להיות נוחים במיוחד כדי לאפשר למוזמנים ישיבה נוחה, אך יש להקפיד גם עד עיצובים דקורטיביים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך