fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל איטלקיות מזכוכית – פונקציונאליות ויופי ללא פשרות

פינות אוכל איטלקיות מזכוכית – פונקציונאליות ויופי ללא פשרות

פינות אוכל איטלקיות הינן בין הטרנדים החמים הכובשים את השוק מחדש ומעניקים לו חיות ורעננות. נדמה כי האלגנטיות המשולבת בחמימות העיצובית מעניקות לישראלים תחושת ביתיות נעימה ואסתטית בעיצוב המוקפד ביותר. הזכוכית העדינה והאלגנטית עושה את דרכה למרכז העיצוב והאופנה בתחומי עיצוב הפנים בעולם ובישראל בפרט, ומביאה אלינו דגמים מרהיבים עין.

על אף היתרונות הרבים שיש לזכוכית בפינת האוכל והמטבח, היא מונה גם מעט חסרונות אליהם חשוב להתייחס כאשר רוצים לבחור פינות אוכל איכותיות איטלקיות מזכוכית. המאמר הבא מונה הן את החסרונות והן את היתרונות של שולחנות האוכל מזכוכית המשווקים בדגמים ועיצובים יפהפיים.

התאמת צבע של פינת האוכל למטבח

מבחינת גוון, הזכוכית מתאימה עצמה כמעט לכל צבע בסלון או בחדר האוכל מאחר והיא ניטרלית. יתרון נוסף שיש לזכוכית בהתאמה לסביבה העיצובית הינו באפשרות לצייר בצבעי זכוכית עיטורים מיוחדים המעניקים לה סגנון מיוחד. עיטורים אלו יהיו בקו אחד עם עיצוב של מטבחים חדשניים ומרשימים ולפיכך יעשירו את העיצוב הקיים ויגוונו אותו.

אחזקת השולחן והכיסאות של פינות האוכל

שולחן אוכל המיוצר זכוכית מבית ייצור איטלקי הינו שולחן שקל הרבה יותר לתחזק מאינספור בחינות. החל מניקוי כתמים דרך הימנעות מצבירת לכלוך, שומניות ועוד ועד לשמירה על המראה האחיד במשך השנים, שכן זכוכית אינה חדירה כחומרים אחרים.

עיצוב

מבחינה עיצובית, לפינות אוכל איטלקיות מזכוכית יש יתרונות רבים על פני פינות אוכל סטנדרטיות אחרות. קנה המידה האיטלקי מכתיב סטנדרטים ייחודיים ברמות הגבוהות בעולם, תודות למידות המדויקות ולתפיסה הוויזואלית המפותחת של העם האיטלקי. לא רק זאת, אלא שהאיטלקים הם מראשוני המעצבים של פינות האוכל והריהוט המודולארי, המתאים את עצמו לסביבה בו הוא מעוצב ומקבל שימוש.

עמידות

יתרון נוסף ומהותי בריהוט האיטלקי הינו השאיפה למושלמות, המכתיבה פרפקציוניזם והקפדה על ייצור איכותי ובלתי מתפשר. בין הרהיטים האיטלקיים השונים ניתן למצוא לא מעט עיצובים ייחודיים המשמשים את בעליה למשך שנים רבות מבלי להתבלות או להיפגם עם השנים. בחירה בריהוט איטלקי כסאות בר למטבח הינה בחירה המבטיחה שקט נפשי למשך שנים רבות.
זיקה לחלל המקיף

יתרון משמעותי שיש לרהיטי הזכוכית האיטלקיים הוא בהתכתבות עם הסביבה, המשווה לחדר המטבח מראה יוקרתי מחד ומאמצת אליה ערכים עיצוביים הקיימים במטבח תוך השתלבות מלאה בסגנון המקיף. הריהוט האיטלקי אינו מיוצר בחלל ריק אלא משתלב באופן האולטימטיבי בסביבה המקיפה אותו, באלמנטים השונים, בצבעים הדומיננטיים ובסגנון המוביל כך שפינת האוכל הופכת לחלק אחד במארג עיצובי שלם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך