fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

פינות אוכל מזכוכית

מחפשים פינת אוכל זכוכית? הגעתם למקום הנכון!

חברת Chair2u מקבוצת רהיטי גן נוי מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק פינות אוכל מזכוכית אשר יעניקו לפינת האוכל יופי וחדשנות שלא הכרתם.

פינות אוכל מזכוכית המשווקות על ידי חברתנו מיוצרות ממיטב חומרי הגלם ותחת התקנים המחמירים ביותר וכל זאת על מנת לעזור לכם להתאים פינת אוכל זכוכית לדרישות החלל ולקבלת תוצאה מושלמת.

הצבע הטבעי של הזכוכית הוא ניטרלי ומשתלב עם כל צבע אפשרי, פינות אוכל מזכוכית מוסיפה מראה איכותי ויוקרתי לבית.

הזכוכית היא ידידותית לסביבה, קלה לניקוי וצוברת פחות כתמים של כוסות, שריטות וטביעות אצבע.

פינות אוכל  מיוצרות כיום ממגוון רחב של חומרי גלם כגון אלומיניום וזכוכית, כאשר ייצור פינות אוכל מזכוכית מתאפשר כיום הודות לשילובן של טכנולוגיות מתקדמות באמצעותן ניתן להגיע לרמת דיוק מושלמת של חיתוך זכוכית.

פינות אוכל מזכוכית – כל היתרונות

אחד מהיתרונות המובהקים של הזכוכית כחומר גלם לייצור שולחנות אוכל, טמון בעובדה שהצבע הטבעי של הזכוכית נחשב לצבע ניטרלי אותו ניתן לשלב עם כל צבע אחר בסביבת המגורים. מעבר לכך, פינת אוכל המיוצרת מזכוכית מאפשרת לכם ליהנות מיתרונות נוספים כגון: מראה מודרני ויוקרתי ותחזוקה קלה ונוחה – הזכוכית צוברת פחות כתמים ושריטות בהשוואה לחומרי גלם אחרים מהם מיוצרות פינות אוכל.

פינות אוכל נפתחות מזכוכית

ההיצע ההולך וגדל של פינות אוכל מזכוכיות מאפשר לכם ליהנות בין היתר גם מפינות אוכל נפתחות בהן פלטת הזכוכית ניתנת לפתיחה במידת הצורך, וזאת לצד דגמים מעוצבים של פינות אוכל עגולות המיוצרות מזכוכית, פינות אוכל מרובעות מזכוכית ופינות אוכל מלבניות מזכוכית – ללא מנגנון פתיחה.

פינת אוכל מזכוכית משלבת ברוב המקרים פלטת זכוכית מחוסמת המגיעה בעוביים שונים, כאשר רגלי השולחן מיוצרים מאלומיניום בציפוי ניקל יוקרתי ומהודר. המראה המודרני של פינות האוכל מזכוכית מאפשר גם לכם לשדרג את סביבת המגורים ולהעניק לה מימד עיצובי מודרני וטרדני. להשלמת המראה תוכלו ליהנות גם מהיצע הולך וגדל של כיסאות המותאמים לשולחנות הזכוכית.

אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג שלנו ולהזמין פינות אוכל מזכוכית ולשדרג את ביתכם.

ראו גם: כסא בר מעוצבכסאות לפינת אוכל