fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

פינות אוכל נפתחות

קטלוג פינות אוכל נפתחות דגמי 2024

פינות אוכל נפתחות היא אחת ההמצאות הוותיקות בתחום הריהוט ופינות האוכל בפרט. כיום, פינות אוכל נפתחות שונות מכל אלה שהיו בעבר, ישנם עיצובים ומנגנוני פתיחה שונים לפינות אוכל המעניקות מראה ייחודי לפינת האוכל.

כל הצבעים הדגמים והגדלים במקום אחד!

ניתן לבחור גודל, סגנון, צבע וחומר ובכך להתאים את פינת האוכל על פי הדרישה שלכם. חברת Chair2U מקבוצת רהיטי גן נוי מציעה מגוון רחב של פינות אוכל באיכות ועיצוב ללא תחרות.

לפינת אוכל נפתחת יתרונות רבים, כאשר מספר הסועדים גדול אפשרות הפתיחה של השולחן מאפשרת אירוח של מספר רב של סועדים ובכך פותרת את בעיית המקום בחלל הבית.

פינות אוכל נפתחות חייבות להיות פונקציונליות ולשם כך, חשוב להגדיר את הצרכים שלכם מראש. הקפידו להבין כמה בני משפחה נוהגים לשבת סביב השולחן במהלך היום יום וזאת לצד תדירות האירוח שלכם וממוצע מספר הנפשות שמתארחות בכל אירוח, רק כך תוכלו להתאים את שולחן האוכל לאורח חייכם. פינות אוכל מעוצבות נפתחות, מאפשרות לכם לשמור במאת האחוזים על אורח ואיכות חייכם – ישנם שולחנות שנפתחים ל – 12 סועדים יש פינות שיכולות להיפתח ל – 24 סועדים וכן הלאה.

איזה מנגנון פתיחה וסגירה נחשב למומלץ?

בחלק זה, נדון באילו ממנגנוני הפתיחה והסגירה הללו נחשב למומלץ ביותר על ידי מומחים.

פתיחת פרפר: מנגנון זה הוא סוג של פתח צד המאפשר דרך מבוקרת ובטוחה יותר לפתיחת הדלת. יש לו גם מראה אלגנטי יותר בשל צורת הכנפיים שלו.

פתח צד: אלה נמצאים בדרך כלל בדלתות שיש להן שני דפים, אחד משני צדי הדלת. הם מתאימים ביותר לפתחים צרים מכיוון שהם משאירים פחות מרווח ביניהם כשהם סגורים.

פתח אמצעי: סוג זה של מנגנון נמצא בדרך כלל בדלתות עם שלושה דפים, שניים בצד אחד ואחד בצד השני. זה מציע יותר מקום לאנשים לעבור דרכו מאשר פתחי צד, אבל זה יכול להיות קשה יותר קרוב יותר מסוגי רהיטים אחרים מכיוון שהוא דורש טיפול נוסף.

עיצוב ואיכות משתלבים יחד

פינות אוכל נפתחות מיוצרות כחלק מקולקציה ו/או בהתאמה אישית ולכל פינה המאפיינים הספציפיים שלה, החל מחומרי הגלם, דרך סגנון העיצוב ועד רמת הגימור. ישנן שולחנות אוכל נפתחות שמיוצרות מחומרים מגוונים החל מהשילוב של עץ וזכוכית, דרך פינות אוכל נפתחות מעץ ומה שביניהם. לכל משפחה פינת האוכל המתאימה לה ולעיצוב הרווח בחלל הבית ובמילים אחרות, ככל שתחשפו למגוון נרחב יותר של פינות אוכל, כך יהיה לכם קל יותר למצוא את מבוקשכם.

היה והעובדה שאלו הן פינות אוכל מלחיצה אתכם ברמת המחיר, אפשרו לנו להרגיע אתכם ולומר כי, פינות אוכל נפתחות לא חייבות להיות יקרות, משום שישנן פינות אוכל זולות, כמו גם פינות אוכל במבצע, כך שעליכם רק לשאול ולברר אודות המבצעים השונים.

מחפשים פינות אוכל נפתחות מחומרי גלם שונים ובמחירים נוחים? הגעתם למקום הנכון.

 

ראו גם: כסאות בר מעוצביםכסאות לפינת אוכל