fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות הפכו לפופולריות במיוחד בשנים האחרונות. רבים מייחסים זאת לכך ששולחנות עגולים מסייעים לחסוך במקום, ובתקופתנו, בה דירות רבות אינן מרווחות ודורשות פתרונות אחסון יצירתיים, זה עלול להתברר כדבר חשוב מאוד. פינות אוכל עגולות ניתן למקם בחופשיות יותר בחלל הבית, ולרוב הן ויתרות אשליה של מקום ומרחב. בנוסף, הן מאפשרות לכל האורחים לשבת בנוח, גם כאשר פינת האוכל לא גדולה במיוחד. אולי היתרון הגדול ביותר של שולחנות אוכל עגולות הוא תחושת האינטימיות והקרבה בזמן הישיבה בהן. ישיבה בשולחן עגול מקלה על יצירת קשר עין ועל יצירת תקשורת בין הסועדים, כך שאכן היא הופכת את הסעודה לאינטימית יותר.

קטלוג פינות אוכל עגולות

מחפשים פינת אוכל עגולה? Chair2u זה המקום בשבילכם

פינות אוכל עגולות נועדו לרוב לבתים בהם אין מספיק מרחב חופשי ורוצים למקסם את שטח הפנוי בבית.

פינות אוכל שמיוצרות ומשווקות על ידי חברת Chair2U מקבוצת רהיטי גן נוי הינן נפתחות ובכך הלקוח יכול ליהנות מהשטח שפינת אוכל עגולה מפנה לו.

בחברתנו מיוצרות פינות אוכל עגולות בהתאמה אישית ולפי דרישת הלקוח וזאת בהתאם למידות הרצויות.

אצלנו בחברת Chair2U תוכלו למצוא מבחר רחב של פינות אוכל ברמה גבוהה. אנו מציעים שולחן אוכל עגולה בסגנונות שונים, גדלים, וצבעים על פי דרישה, השולחן העגול בטוח לילדכם ועוזרת לכם לנצל את חלל הבית בצורה מקסימלית.

פינת אוכל עגולה, נחשבת לאחד מהדגמים הצורניים הפופולריים ביותר של פינות אוכל, ובדומה לכל פינת אוכל צורנית אחרת, גם היא מיוצרת מחומרי גלם שונים כגון: עץ מלא, אלומיניום, זכוכית ועוד, כאשר היתרון המובהק של פינות האוכל העגולות טמון בעובדה שצורתן מאפשרת חיסכון משמעותי במקום.

פינת אוכל עגולה ונפתחת

פינות אוכל עגולות המיועדות לשישה או שמונה סועדים, ניתנות להארכה באמצעות מנגנוני פתיחה ההופכים את שולחן האוכל לשולחן גדול מידות המיועד ל-10 ואף 12 סועדים. פינות אוכל נפתחות, בין אם מדובר בפינות אוכל עגולות או מלבניות, משלבות בתוכן מנגנון פתיחה נוח ופרקטי המאפשר הארכה של השולחן בקלות ובנוחות ללא מאמץ מיוחד.

מנגנוני הפתיחה המודרניים מותאמים לכל סוגי שולחנות האוכל העגולים, לרבות, פינות אוכל מעץ טבעי, שולחנות פינות אוכל מזכוכית ופינות אוכל המשלבות בין פלטת עץ לרגלי אלומיניום או מתכת.

פינות אוכל עגולות – למי הן מיועדות?

פינות אוכל עגולות הן בראש ובראשונה שולחנות אוכל מודרניים ומעוצבים המותאמים לסביבת המגורים המודרנית. במקביל, פינות האוכל העגולות ניתנות להצבה בכל פינת חלל אפשרית בשטח הבית או הדירה, ולכן, פינות האוכל העגולות מיועדות לאילו מבינכם המעוניינים ליהנות מניצול מיטבי של גודל חלל המגורים העומד לרשותם וכל זאת מבלי לוותר על המימד העיצובי והמראה "השיקי" של שולחן אוכל עגול אליו ניתן להוסיף כיסאות ישיבה נוחים ומעוצבים.

בואו לעצב את חלל הסלון או המטבח עם פינות אוכל עגולות ומעוצבות. בחברת Chair2u ניתן להזמין פינת אוכל עגולה בהתאמה אישית.

ראו גם: כסאות לפינת אוכל