fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

שולחן אוכל נפתח

מחפשים שולחן אוכל נפתח? הגעתם למקום הנכון!!

אחד הפיצ'רים הגאוניים שהומצאו בתחום עיצוב שולחנות אוכל, הוא השולחן הנפתח המאפשר לנו חיסכון רב במקום ובכלל אופציה נהדרת לארח חברים ובני משפחה לארוחות. כיום, ניתן למצוא שולחנות אוכל נפתחים שיכולים להגיע לממדים גדולים כמו – שולחן אוכל נפתח ל – 3 מטרים ואפילו ל4 ו – 5 מטרים שזהו גודל עצום. בשאר ימות השבוע כאשר השולחן אינו בשימוש, הוא יכול להגיל לגדלים קטנים במיוחד כמו – מטר וחצי או שני מטרים, כך שהוא אינו תופס כלל מקום בחלל הסלון.

איך בוחרים שולחן אוכל נפתח?

את השולחנות הנפתחים ניתן למצוא במגוון צורות, בין אם זה שולחן מרובע, מלבני, משושה ואפילו שולחן אוכל נפתח עגול או אליפסי. כמו כן, ישנה משמעות רבה לבחירת החומר ממנו יהיה מיוצר השולחן, שהרי ככל שהחומר יהיה איכותי יותר, כך תוכלו ליהנות מהשולחן למשך שנים רבות. ההמלצה היא במקרה של שולחן אוכל מאסיבי, לרכוש שולחן העשוי מעץ מלא משובח, שהרי עץ הוא חומר יציב ועמיד למשך שנים רבות.

כמו כן, ישנה חשובות רבה לפתיחה והסגירה של השולחן, הרי וודאי לא תרצו להתעסק עם הנושא, לכן כדאי לבחון את שיטת הארכה של השולחן טרם רכישתו לוודא כי מדובר בשולחן נוח לפתיחה ולסגירה. לרוב, רוב השולחנות הנפתחים בנויים בשיטה די זהה, אולם בשנים הארונות ניתן למצוא שיטות חדשניות וקלות יותר.

חברת Chair2u מקבוצת רהיטי גן נוי מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק  שולחנות אוכל נפתחים המתאימים לכל מטרה.

בואו להתחדש עם שולחן אוכל נפתח, הפתרון המושלם לחסכון במקום. אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג השולחנות שלנו ולחדש את הבית תוך זמן קצר על ידי שולחן אוכל נפתח מעוצב העונה לכל דרישותיכם