fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

שולחן אוכל עגול

מחפשים שולחן אוכל עגול? הגעתם למקום הנכון

שולחן אוכל עגול נהפך לשם ודבר בעיצובים המודרניים ונראה כי הוא מככב בעיקר בבתים המסוגננים בעיצוב מודרני. שולחנות אוכל עגולים עשויים לרוב מעץ מלא, אולם ניתן למצוא אותם מחומרים שונים ואפילו ניתן למצוא שולחנות עגולים הנפתחים לממדים גדולים.

כל היתרונות בשולחן אוכל עגול

בטיחות – בשולחן עגול אין פינות, לכן הוא בטיחותי יותר בעיקר כאשר ילדים קטנים מתרוצצים בבית ורצים ממקום למקום, כך שהם לא יקבלו מכה מהשפיץ של השולחן. למעשה, מדובר בשולחן בטיחותי בהרבה יותר משאר השולחנות בשוק, כך שהוא מתאים לכל בית, שהרי גם מבוגרים לא מעט פעמים נתקלים בשפיץ של השולחן ומקבלים מכה לא נעימה.

קרבה בין האורחים – שולחנן אוכל עגול מאפשר  הרגשה אינטימית וחמימה, שהרי כולם רואים את כולם בארוחות חגיגיות. למעשה, בניגוד לשולחן אוכל מלבני אין עניין של ישיבה בראש השולחן, אלה כולם שווים.

מראה חדשני ומודרני – שולחנות עגולים הם בעלי מראה מיוחד המתאים בקפידה למראה המודרני העכשווי. סביב השולחן ניתן לבחור כסאות תואמים המרופדים בבד יוקרתי או בעור ולהפוך את פינת האוכל ליפה ומרשימה, וכזאת שלא ניתן להתעלם ממנה.

שולחן נוח לארגון – קל לארגן ולעצב את שולחן האוכל לפני ארוחה חגיגית, כיוון שניתן לשים את המנות במרכז השולחן ואת הצלחות והסכום סביב, מה שגורם לשולחן להיראות מזמין וכזה שכיף לסעוד עליו עם בני משפחה וחברים.

חברת Chair2u מקבוצת רהיטי גן נוי המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק שולחנות אוכל עגולים מזמינה אתכם לבחור שולחן אוכל עגול לעיצוב החלל בצורה מושלמת. שולחנות האוכל המסופקים על ידי חברת Chair2u מיוצרים על ידי חומרי הגלם הטובים ביותר אשר עמידותם מובטחת לשנים רבות. צפו בקטלוג ובחרו עוד היום שולחן אוכל עגול לבית.