fbpx
מבצעים לוהטים באתר ובתצוגה 🌞 !
053-5324362
Chair2U פינות אוכל וכסאות בר
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

יתרונות וחסרונות בין קניית פינות אוכל חדשות לעודפים

יתרונות וחסרונות בין קניית פינות אוכל חדשות לעודפים

פינות אוכל, כמו גם פרטי ריהוט רבים נוספים. ניתן למצוא בטווחים ועיצובים שונים, רבים ומגוונים. פינות האוכל הזולות, לא תמיד חייבות להיות איכותיות פחות מאשר אלה היקרות יותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד לתת את הכבוד ואת המקום לאיכות הייצור לא פחות מאשר לאיכות העיצוב.

במקרים רבים, לא כל מה שייראה לנו אסתטי ונאה ובמחיר הגיוני, יהיה בהכרח זה שישרת אותנו לתקופה ארוכה. חשוב מאוד להקדיש מחשבה נוספת למושבים, איכות הכיסאות ורגלי השולחן, אלה יהיו הראשונים להשפיע על איכות השהייה סביב השולחן במקרה של עיצוב וייצור מחומרי גלם באיכות ירודה.

היכן כדאי לרכוש פינות אוכל מעודפים

פינות אוכל מעודפים רצוי לרכוש ברשתות וחנויות מוכרות chair2u שיוכלו לעמוד מאחורי איכות המוצרים. פינות אוכל מעודפים ראוי לרכוש כחלק מפריטים אחרונים או מכירות חיסול של קולקציות ולא מתוך מכירות חצר של עסקים שונים ובלתי מוכרים. עודפים שונים בתחום הריהוט יכולים להיווכח כאיכותיים ביותר אבל באותה מידה כבלתי איכותיים ופגומים.

האם כדאי לרכוש פינות אוכל זולות בכל מקום?

פינות אוכל יש לרכוש אך ורק ממקומות אמינים ובטוחים, הוזלת על פינות אוכל ניתן למצוא גם במקומות ידועים ובעלי שם בעונות מבצעים ובמקרים של מכירת עודפים, מכירת פריטים אחרונים מתצוגה ומכירת פינות אוכל במכירות חיסול. הקפידו לא ליפול בפח של כל חלון ראווה שמכריז באותיות צעקניות על מבצעים ומכירות באחוזים גבוהים של מכירות. קניית פינות אוכל חדשות מעודפים חשוב לבצע אך ורק במקומות מוכרים ולא מכל מקום שמכריז על חיסול עודפים .

האם פינות אוכל חדשות יהיו בהכרח הרבה יותר איכותיות מעודפים?

רכישת פינות אוכל מיד ראשונה לא בהכרח, בעיקר בשל העובדה שלא תמיד תוכלו לדעת מהי פינת אוכל חדשה ומהי פינת אוכל מחודשת. במקומות רבים, פינות אוכל אשר מוצגות כפינות אוכל חדשות שיצאו זה עתה מפס הייצור לא תמיד יהיו כאלה. על כן, חשוב מאוד לוודא כי הרכישה מתבצעת במקומות אשר יעניקו לכם אחריות מלאה על כל פגם שלא ראיתם במעמד הרכישה. פינות אוכל איכותיות וחדשות ברכישה מעודפים יישאו אחריות על כל שחיקה טרם זמנה. בחנויות ורשתות מוכרות גם בעת מכירת עודפים, תקופת האחריות תישאר בעינה, לא רק בשל המחיר אלא גם בשל היכולת של המשווק לעמוד מאחורי איכות מרכולתו.

קניות פינות אוכל מחנות המפעל – האם זה תמיד משתלם?

לא תמיד. צמד המילים "חנות המפעל" אומר משהו בנוגע למחיר. מדובר בטריגר שיווקי שבמקרים מסוימים אכן ייתן הוזלה מסוימת בהשוואה למחירים הקיימים ברשת עצמה, אולם, חשוב להשוות מחירי פינות אוכל גם ב"חנויות מפעל" אחרות. לכן לא כדאי להתפתות לכל חנות או מקום אשר נושא את צמד המילים הזה.

במקרים מסוימים באותה חנות מפעל על אף חוסר ההיגיון שבדבר. עודפים בחנות מפעל רצוי לבחון כמה פעמים מאחר שדווקא אלה עשויים להימצא כמשתלמים לרכישה.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך