fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מחירי פינות אוכל – על בסיס מה נקבע המחיר

מחירי פינות אוכל – על בסיס מה נקבע המחיר

מחירי פינות האוכל נעות סביב עלויות שונות ומגוונות אשר עשויים להתחיל מכמה מאות בודדות של שקלים ולהגיע אפילו לכמה עשרות, במקרים של פינות אוכל יוקרתיות ביותר. ניתן למצוא מחירים סבירים בתחום חדרי האוכל והמבצעים עליהם הם בין המבצעים השכיחים ביותר בתחום הריהוט בכלל והריהוט לבית בפרט.

אולם, ממש כמו כל סוג של מערכת רהיטים גם בחדרי ופינות האוכל חשוב מאוד להיות עם האצבע על הדופק. פינות אוכל הם בין הפריטים היותר רגישים ופחות יציבים בתחום הריהוט ובמקרה של איכות נמוכה, עשויה פינת האוכל להתבלות תוך מספר קצר ביותר של חודשים אבל האם ישנה אפשר לאבחן את האיכות מול העלות? כיצד נוכל להיות בטוחים שהעלות מול התועלת שאנו מקבלים ונמשיך לקבל בעתיד, אכן מצדיקה את עצמה?

האם ניתן למצוא חדרי אוכל במחירים של כמה מאות שקלים?

כמובן. תוכלו למצוא פינות אוכל בעלויות אשר מתחילות מ 400 שח בממוצע וכאלה אשר ממשיכות לעלות צפונה במכירה משמעותיים ויקרים יותר. ההבדל בין הפינות הזולות יותר מתבטא כמובן באיכות ובאורך חיי המוצר והנוחות המתקבלת ממנו. לרוב, פינות אוכל אלה יהיו מיוצרות מחומרי גלם זולים יחסית ויהיו בעלי מאפיין של ריפוד איכותי הרבה פחות שנוטה להתלכלך באופן מהיר יחסית, בשונה מהבדים והריפודים האיכותיים, אשר דוחים לכלוך או לחילופין קלים ביותר לניקוי, אלו יעלו לכם "קצת יותר", לשם היכולת לשמור על המראה האסתטי של פינת האוכל.

פינות אוכל מעץ או פינות אוכל ממתכת איכותית

פינות אוכל מעץ מלא או מתכת איכותית יהיו כמובן יקרות יותר, גם כתוצאה מאיכות הייצור, איכות העיצוב וכמות הפרטים והחלקים אשר נכללים בריהוט זה. אחד היתרונות והתועלות המשמעותיות של ריהוט המיוצר מעץ מלא באות לידי ביטוי בעמידות ארוכת הטווח, היכולת לשמור על הריהוט נקי מלכלוך ואבק באופן יעיל, וכמובן הנראות העשירה והביתית יותר אשר נוצרת כתוצאה מהמחשבה הרבה שמושקעת בפינות אוכל מסוג זה. פינות אוכל ממתכת יהיו קצת פחות יקרות מפינות אוכל המיוצרות מעץ מלא כתוצאה מקלות העיבוד שלהם באופן יחסי.

פינות אוכל מעץ מלא – האם העלויות מושפעות גם מחומר הגלם?

בהחלט כן. פינות אוכל מעץ מלא, יהיו בהכרח יקרות יותר, בהשוואה לפינות אוכל מחומרי גלם זולים יותר. בדרך כלל בפינות אוכל מעץ מלא תיכלל אחריות של כמה שנים ארוכות בתחום הבלאי, הכתמים ונזקי השחיקה של המוצר. אם חדר האוכל המובטח לכם הוא מעץ מלא והמחיר המוצע לכם הינו זול באופן מפתיע, חשוב שתבצעו כמה בדיקות משלכם ותיווכחו, האם העץ באמת מלא או האם פינת האוכל מלאה בחומרי גלם זולים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך