fbpx
מבצעים לוהטים באתר ובתצוגה 🌞 !
053-5324362
Chair2U פינות אוכל וכסאות בר
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל בסגנון אנגלי – שמרנות חדשנית

פינות אוכל בסגנון אנגלי – שמרנות חדשנית

בשנים האחרונות ישנה נטייה משמעותית לכיוונים פתוחים וליברליים יותר בכל הקשור לעיצוב. למעשה, נדמה כי מעצבים בודקים את גבולות העיצוב ומנסים שילובים שונים ומגוונים של סגנונות והשפעות. כמו בכל תחום בו הגבולות נמתחים וישנה נטייה לפתיחות וחופש שלא היה קיים קודם לכן, גם בתחום העיצוב ישנה תנועה נגדית המבקשת לחזור לעיצוב המסורתי, הרגוע, המגן והמאוזן.

הריהוט האנגלי, כשמו כן הוא, מיוצר באנגליה ומבוסס על ערכים קלאסיים ושמרניים. הריהוט האנגלי ידוע בכל העולם בהיסטוריה הייחודית שלו, בעיצוב שאינו מזכיר שום סגנון אחר ובתחושה המאוד אינטימית, מאד כבדה ומאוד ביתית שהוא מעניק.

פינות האוכל הפוסטמודרניות של ימינו זוכות לתהילה מחודשת ובשל כך גם פינות האוכל האנגליות חוזרות אל המטבח וחדרי האירוח ברוב הוד והדר. יצאנו לסקור את מאפייניהן העיקריים של פינות האוכל על החסרונות והיתרונות הייחודיים לסגנון המצליח לשדר מלכותיות וכפריות כאחד. לצפייה בקטלוג – פינות אוכל מודרניות בעיצובים ייחודים

אינטימיות וביתיות

פינות אוכל בסגנון אנגלי משוות לבית כולו תחושה ביתית. הרוב הכמעט מוחלט של פינות האוכל האנגליות עשוי עץ מלא ונצבע בגוונים טבעיים או חומים, אדומים וצבעים חמים אחרים. פינות האוכל האנגליות מאופיינות בקווים עיצוביים נקיים ושמרניים המעניקים להם יכולת השתלבות מצוינת בין סוגים שונים ומגוון של מטבחים מעוצבים וחדרי אורחים ברמה גבוהה.

הקווים הנקיים מאפשרים להוסיף אלמנטים כגון כסאות ייחודיים, מפה או כל אלמנט אחר המשלב את השולחן בסביבתו ומעניק ערך מוסף הן לסביבה והן לפינת האוכל.

שילוב של ישן וחדש

בשל הקווים הנקיים מאפשרות פינות האוכל האנגליות לשלב ישן עם חדש, מסורתי עם חדשני. כיצד? בעוד שרוב פינות האוכל האנגליות מתאפיינות בקווים נקיים ובסגנון כפרי, השילוב של סגנון זה בסגנון עיצוב חדשני יותר כגון זה המינימליסטי או התעשייתי הינו אך טבעי לפינות האוכל האנגליות. לא מעט פינות אוכל מעץ בסגנון כפרי משווקות לאחר תהליך רסטורציה או באופן טבעי, ללא עיבודים. השילוב בין החדש לישן מאפשר יצירת סגנון ייחודי בבית הכולל את כל העולמות.

קרירות אנגלית וטמפרמנט ישראלי

קל מאוד לטעות ולחשוב שהקרירות האנגלית הייתה מוציאה תחת ידה סגנונות מונוכרומטיים ובעיצובים קרים, אולם לא כאלה הם פני הדברים. מדובר בעיצובים חמים, אינטימיים ומלאי צבע המאפיינים את הטמפרמנט הישראלי. בחירה במטבח אנגלי מביאה עמה המון חמימות לתוך הבית, במיוחד בשל העובדה שרוב המטבחים האנגלים מיוצרים מעץ מלא. באמצעות הכנסת אי באמצע המטבח ואלמנטים נוספים מעץ מלא המטבח שלכם יכול להיראות כאילו נלקח היישר מבית המלוכה האנגלי.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך