fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

איך לבחור שולחן אוכל מעוצב?

איך לבחור שולחן אוכל מעוצב?

חלק ממשימת בחירת רהיטים לבית ובכלל עיצוב הבית בצורה מזמינה היא – בחירת פינות אוכל מרשימות, הרי לבל נשכח כי על שולחן האוכל אנו מבלים לא מעט זמן בעת אירוח חברים ובני משפחה וגם סתם כך לשבת סביב השולחן כדי לשתות קפה או להכין שיעורי בית עם הילדים. ישנה חשיבות רבה לבחירת שולחנות אוכל מעוצבים, הרי בבתים המודרניים פינת האוכל נמצאת במקום מרכזי בסלון, כך שיש צורך לבצע בחירה נכונה מבחינה עיצובית, כך פינת האוכל תהייה מעוצבת בקפידה ובהתאם לקו העיצוב הכולל של חלל הסלון.

בשל החשיבות הרבה של התאמת פינות אוכל לחלל הסלון, נראה כי אנשים רבים נעזרים במעצבי פנים שיסייעו להם לעצב באופן כללי את כל הבית, כך שתתקבל סינרגיה מושלמת בין כל האלמנטים הנמצאים בחלל הסלון ובחלל המטבח שלרוב הם כחלל אחד גדול.

בעת בחירת שולחנות אוכל חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים:

נוחות בלתי מתפשרת

על פינת האוכל אנו יושבים לעיתים שעות רבות, זה יכול להיות ארוחה בחגים עם חברים או בני משפחה או בערבי שישי, כך שיש צורך להתמקד בנוחות של הכסאות וביחס של השולחן לכיסאות. טיפ קטן: נסו לשבת על הכיסאות טרם הרכישה ובדקו כי כאשר אתם מניחים את שני המרפקים על השולחן הם באותו גובה פחות או יותר.

חומרים איכותיים

לא כל יום רוכשים שולחנות קפה, לכן וודאי תרצו כי ישרתו אתכם בנאמנות שנים רבות, לכן חשוב לבחון היטב את החומרים מהם השולחן והכיסאות עשויים, על מנת שתוכלו ליהנות מהם שנים רבות מבלי לפגוע באיכות שלהם בעת שטיפת הבית.

גודל השולחן ועיצובו

יש לא מעט סוגי שולחנות בשוק, החל משולחנות מרובעים, עגולים, מלבניים, משושים ועוד. חשוב בראש ובראשונה להתמקד בגודל השולחן, אך כמובן שתמיד תוכלו לרכוש שולחן נפתח, כך שהוא יתפוס פחות מקום בחלל ותוכלו לפתוח אותו בקלות כאשר מגיעים אורחים רבים להתארח בסלון ביתכם, אך חשוב לוודא כי הפתיחה היא קלה ולא מסורבלת.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך