fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

הובלת רהיטים בדרך הבטוחה

הובלת רהיטים בדרך הבטוחה

בחרתם את הרהיט המושלם באתר וכעת נשאלת השאלה למה צריך לתת את הדעת על מנת לבצע את ההובלה באופן בטוח. המלצתנו היא לעשות להיעזר בנו על מנת להוביל את הריהוט שרכשתם אך יחד עם זאת ישנם מקרים שברצונכם להוביל את המוצרים מדירה אחת לאחרת או במקרים אחרים כדוגמת שינוי כתובת בית העסק והרצון להעתיק את הריהוט היקר באופן בטוח. ריכזנו בעבורכם מספר טיפים שיהפכו את הובלת הרהיטים שלכם לפשוטה ובטוחה ולא משנה אם מדובר בהובלת כסאות בר או פינת אוכל מעוצבת. בכל המקרים צריך לעשות זאת באחריות תוך מעקב אחר סדר פעולות הגיוני.

חברת הובלות מתאימה להובלת הריהוט

ישנן מאות ואולי יותר של חברות הובלה בישראל ורבים נוטים לחשוב שאין הבדל מהותי ביניהן למעט המיקום. המציאות שונה לחלוטין ובעוד שיש חברות שמתמחות בהובלת דירות, או הובלת משרדים גדולים, כך ישנן חברות שמתמחות בהובלת פריטים בודדים או הובלות קטנות. ברור אפוא שאופי ההובלה המבוקש על ידכם צריך להיות תואם ליכולת של חברת ההובלות לספק לכם את השירות הטוב ביותר ובמחיר סביר.
כך או כך בהעברת כסאות בר מעץ יש לקחת בחשבון את האריזה של אותו כסא בר או כסא רגיל היות ועלול להיגרם נזק לכסא.

לצורך ההמחשה, אם אתם צריכים להוביל פינת אוכל מעוצבת שרכשתם באתר, סביר להניח שתזדקקו לחברת הובלות שמתמחה בהובלת רהיטים מיוחדים ויקרים על מנת שתעשה זאת במקצועיות המתבקשת אך באותה הנשימה, חבל יהיה לשכור חברה גדולה מדי שכן העלויות שכרוכות בהפעלת צוות גדול עשויות לייקר את ההובלה שלא לצורך.

השוו מחירים

ישראלים לא אוהבים לשלם יותר ממה שצריך ולכן כדי להוביל את הריהוט שלכם במחיר הגיוני, יש למצוא את חברת ההובלות המתאימה – משימה שלכאורה עשויה לקחת לא מעט זמן ומשאבים.

לשמחתנו, במידה שאין לכם מוביל "בשלוף" תוכלו להשוות ולהזמין הובלה של פריטים באופן מקוון מבלי הצורך להזמין שירותי הובלה יקרים במיוחד. כך לדוגמה תוכלו לקבל הצעת מחיר להובלת פינת אוכל בתוך דקות וכך לחסוך זמן יקר ולעתים גם כסף.

דגש על אריזה

בהובלת רהיטים בכלל ורהיטים מיוחדים ויקרים בפרט כגון ארון הזזה, ארון פתיחה או ארונות קיר נוספים, יש חשיבות רבה לאריזת ועטיפת הפריטים באופן יסודי. ארון הזזה הינו ארון פרקטי ביותר החוסך מקום בבית בכלל וכמובן גם במעבר הדירה קיימת נוחות גבוהה יותר מאשר ארונות קיר מסוגים שונים.

למקרה שאתם עומדים לשכור חברת הובלות, וודאו עמה שצוות המובילים אחראי על האריזה והשינוע באופן מושלם. צעד זה יחסוך לכם כסף והתעסקות ויבטיח שהריהוט יישאר מוגן במהלך ההובלה.

שירותי הובלה מיוחדים

לעתים קרובות מתעורר הצורך בשימוש בעזרים מקצועיים כדוגמת מנוף. הדבר מתרחש כאשר ישנם מעברים צרים או מעלית קטנה שאינם מתאימים להובלת רהיטים גדולים כדוגמת מערכות ישיבה שונות.

במקרה כזה יש לבחור בחברת הובלות שמספקת גם שירותי הובלה עם מנוף וכשהמפעיל שלו הוא בעל רישיון מתאים.

מה עוד לבדוק לפני שמובילים ריהוט יקר?

ישנן שתי נקודות חשובות שהובלה מקצועית לא יכולה להתקיים בלעדיהן. הנקודה הראשונה מתייחסת לקיומו של ביטוח מתאים להובלה ואין הכוונה לביטוח רכב אלא לכזה שמכסה אתכם בכיסוי רחב ומפצה אתכם בסכום הנדרש במקרה שהתרחשה תקלה כלשהי במהלך ההובלה. נקודה זו חשובה שבעתיים במידה שבחרתם לבצע את ההובלה באמצעות מנוף. תקלות עשויות להתרחש ולא משנה כמה מקצועיים יהיו המובילים.

מעבר לכך, אנו ממליצים בחום לחתום על חוזה הובלות שכולל את כל הפרטים שסוכמו עם המובילים ובכלל זה התאריך, הכתובות והמחיר. תוכלו להבטיח את השירות באופן טוב עוד יותר על ידי הובלת סעיף שמתייחס לפיצוי שמגיע לכם במקרה של איחור או היעדרות.

מסמך שכזה ולו הפשוט ביותר יכול לעשות את ההבדל בין הובלה על פי הספר לבין אי הבנות שגורמות לעגמת נפש.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך