fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

בחירת פינה אוכל מעוצבת לבית לפי סגנון הפאנג שווי

בחירת פינה אוכל מעוצבת לבית לפי סגנון הפאנג שווי

בחירת פינה אוכל מעוצבת לבית לפי סגנון הפאנג שווי

הפאנג שווי תורת העיצוב הסינית מדברת רבות לא רק על הגוונים אלא על מיקומים, סגנונות, צורות, סגנונות עיצוב ומנחים של עצמים ופריטים שונים. האמונה הסינית אשר מדברת על תורת הפאנג שווי. היום נדבר דווקא על פינות האוכל המעוצבות בבתים המודרניים אשר עושים שימוש התורת הפאנג שווי ונדום על כלל ההיבטים הקיימים בעת בחירה פרטנית של פינת האוכל לבית/הדירה הפרטית.

צבעי פינת האוכל

בכל הקשור לאזור האכילה לפאנג שווי יש מקום טוב באמצע בנוגע לגוונים ולעיצובים של כסאות לפינת האוכל. הפאנג שווי ממלי. להשקיע ולתבל את פינת האוכל בגוונים חמים גווניי טבע. גוונים חומים, ירוקים וכתמתמים, המזכירים את גווני האדמה והשקיעות משרים רוגע מיוחד אווירה רגועה מסביב לשולחן, לכן כסאות צבעוניים לפינת אוכל בסגנון פאנג שווי מומלצים מאוד. המדינות והתרבית האסיאתית דנת באופן בולט ומשמעתי במיוחד בכל הקשור לתחום המשפחתיות והמעגל המשפחתי, המצומצם והמורחב כאחד. בין המסורת והלכי הרח המשפחתיות בתרבות האסיאתית בכלל הסינית בפרט עמדת הארוחה המשפחתית במרכזה. על כן, צבעי האדמה והטבע יבא לידי ביטוי גם בכל הקשור לתחם המזון והסעודה המשפחתית המשותפת.

מיקום, צורה ופנייה – חשיבות האיזון שבמיקום

מיקם פינת האוכל צריכה לפנות באופן צדדי ולא באופן ישיר אל כיוון הדלת. אחד האלמנטים המקשרים והחשובים ביותר בתחום פינות האוכל ועיצובן בכלל תחום עיצוב הבית מדבר על תחום הביטחון וההגנה על המשפחתיות. על כן פינת האוכל ובחירת מיקום פינת האוכל יהיה כמה שיותר בתוך הבית ופחות גלוי לדלת ולכניסת הבית בפרט. ככלל כדאי למקם את פינת האוכל באזור שיהיה כמה שיותר רחוק מפתחים ודלתות גם מסיבת ההגנה על האווירה והנינוחות בזמן הארוחה וכחלק מהאמונה הסינית של מניעת חדירת הרוחות הרעות אל השלווה המשפחתית בזמן השאנן של הארוחה.

סימטריות פינת האוכל וסימטריות החלקים הבודדים – רגל שולחן מתנדנדת היא אסון מהלך!

סימטריות פינת האוכל היא בין הפרמטרים הקריטיים והחשובים ביותר בעת בחירתה ומיקומה של פינת האוכל. אי סימטריות או עקמומיות של פינת האוכל על פי האמונה ותורת הפאנג שווי תביא לאווירה שלילית, מריבות ואי סדרים בתוך הבית. רגל מתנדנדת של שולחן מעידה על בעיתיות במערכת יחסי הגומלין בין בני המשפחה או חלק מפרטי. כאשר בוחרים פינת אוכל חשוב לבחור בעיצובים ישרים ובעלי קווים ועיצובים ישרים אך ליצירת ייחוד בעיצוב ניתן לבחור בפינת אוכל המשלבת כמה צבעים וגוונים. תורת הפאנג שווי גורסת שפינות סימטריות או פינות עגולות מביאות מזל טוב, רוגע ושלום בין בני הבית.

פינת אוכל ביתית – במטבח או באזור מותאם ופרטני?

כיום מומלץ למקם את פינת האוכל באזור המטבח כדי ליצור אינטימיות וקשר מיוחד של הארוחה ובין בני המשפחה. מיקום פינת האוכל באזורים אחרים יהיו באזורים אשר מוקדשים אך ורק לפינת האוכל, יש להימנע מהצבת פינת האוכל באזורים המתפקדים ומשרתים את המשפחה גם לנישות אחרות. על מנת שלא להפריע לזרימה הייחודיות ולמשפחתיות במהלך הארוחה. את פינת האוכל יש להעמיד במיקום בו תפקידה המרכזי יבוא לידי ביטוי , כלומר, אזור דומיננטי אשר ישויך באופן בולט לאזור האכילה או לחילופין המטבח המתבטא כאזור האכילה האולטימטיבי.

לפרטים נוספים על פינות אוכל במחירים מיוחדים לחצו כאן

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך