fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מיקום פינת האוכל במטבח

מיקום פינת האוכל במטבח

 

פינות האוכל הביתיות מיועדות בכדי לתת לנו שירות ומענה לתחושה של הרמוניה ומשפחתיות. במרבית הבית פינת האוכל מוצבת במטבח או בפינת הסלון מפאת חוסר המקום. פינת האוכל אמורה לשרת אותנו להתאספות או התכנסות משפחתית ולהעניק לנו אינטימיות. כמובן שהאידיאל הוא לתת לנו את האפשרות ליצור פרטיות ואזור ייחודי וייעודי לאכילת הארוחה המשפחתית.

אולם, בבתים הממוצעים כיום, אשר כוללים בין שלושה לארבעה חדרים אין ברירה אלא להתפשר ולבחור במקום או פינה אופטימאלית בבית. המטבח הוא אחת הפינות הייעודיות לאכילה כמו גם לבישול, כאשר יודעים להתאים אותה באופן יעיל. יחד עם זאת, במקרה של סלון מרווח וגדול, יש לשקול להציב את פינת האוכל דווקא שם.

באין מקום בסלון עוברים למטבח

מומלץ להימנע מהצבת כסאות בפינת האוכל דווקא באזור המטבח ולהעדיף למקם אותה שם רק כאשר אין מקום או אין כל התאמה למיקומה בסלון. בבתים או דירות אשר מכילות מטבחים גדולים יותר מהסלון ניתן להעביר את פינת האוכל דווקא לאזור הבישול, על אף שבאופן כללי כאשר ישנה אפשרות כזאת, מומלץ להעדיף את הסלון כדי ליצור חיץ בין אזור הבישול שלא תמיד יכול להיות ערוך ומוכן לסביבת עבודה נעימה כתוצאה מהלכלוך שנוצר כתוצאה מהבישול.

בחדרי משפחה גדולים שיהיו מסודרים יותר ונטולי שיירי פסולת מזון או ריחות בישול יהיה נוח ונינוח יותר להתכנס לארוחה משפחתית. והלכלוך במטבח, שיחכה לתום הארוחה….

יתרונות פינת האוכל במטבח הביתי

פינת אוכל במטבח הביתי יפנו מקום רב יותר בסלון ויצרו חלל מרווח יותר. בעולם של עיצוב מטבחים בסגנון פרובנס בבתים מרווחים בהם יש מקום לאזור אכילה רצוי לעשות שימוש דווקא באיי מטבח, אלה יכולים להוות פינות אוכל נעימות ומהנות וגם לחסוך במקום שעשויה לתפוס פינת האוכל המסורתית. בחירה באופציה כזאת, תחסוך לכם מקום גם במטבח וגם בסלון ולהוות אלמנט רב תכליתי שימש אתכם גם לטובת הבישול ואותו מעמד להסבה מהירה של משטח הבישול לפינת אוכל מודרנית.

פינת אוכל ליד חלון המטבח – כן או לא?

מומלץ להימנע מהצבת פינת האוכל ליד חלון המטבח כתוצאה מההפרעה של המזיקים והחרקים המעופפים. במקרה של הצבת שולחן האוכל ליד החלון ניתן כמובן להצמיד רשת מגן. החיסרון היחיד ברשת הזאת היא זרימה פחות חופשית של אוויר. אם כן, רצוי אפוא להשתדל למקם את פינת האוכל כמה שיותר רחוק מהחלון.

יצירת נישה מיוחדת ונפרדת לפינת האוכל במטבח

במקרים של סלון קטן ומטבח קטן, תוכלו לבחור באופציה של נישת אכילה המורכבת על הקיר עצמו! עמד אכילה מאוזנת בסגנון בר בשילוב כסאות בר כאשר גב הסועדים פונה אל המטבח היא אחת האופציות האפנתיות ביותר בתחום פינות האוכל, עיצוב פינות אוכל בסגנון בר יביאו מענה גם לשאלת המקום וגם לשאלת העיצוב.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך