fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

כיצד נתאים פינת אוכל לסגנון עיצוב כפרי

כיצד נתאים פינת אוכל לסגנון עיצוב כפרי

העיצוב הכפרי הולך אחרינו לאורך השנים, אבל חשוב להבין שפירוש המושג והצורה בה אנחנו רואים ריהוט כפרי או עיצוב כפרי בכלל משתנה גם הוא בהתאם לרוח התקופה. בית בעיצוב כפרי יהיה בדרך כלל בעלי גוונים חמים וריהוט בעיצוב חם וכבד מעט יותר.

מרבית אדריכלים ומעצבי פנים ימליצו "לתבל" את העיצוב הביתי, בין אם בפרטים הקטנים ובין אם בפינות היותר דומיננטיות בניחוח קליל ואפילו אורבני, כלומר, עירוני יותר. אותו שילוב בין מזרח ומערב ובין עתיק לחדש, ייצור את האיזון הנעים בבית, שיעביר את התחושה החמימה אחריה אנחנו מחפשים בבואנו לעצב בית בסגנון כפרי.

איזו אווירה ניצור בפינת אוכל בבית בסגנון כפרי?

למרבה ההפתעה, דווקא פינת האוכל תופסת את המקום הקליל והצעיר יותר, על אף שהיא מתבטאת כחלק משמעותי ומהותי ביותר בתחום עיצוב הבית, אבל כאשר אנחנו מסתכלים על הנישה הזאת בעין קצת יותר אובייקטיבית, הכניסה אל פינת אוכל בסגנון מודרני מסלון בניחוח כפרי נוסטלגי ייצור מצד אחד את הבולטות של הכפר באופן משמעותי יותר ממקרים בהם מוטיב הכפר חוזר לכל אורך הבית.

דווקא הפינה הזאת, ראויה ליחס מהותי משלה, וכאשר בעיצוב כפרי עסקינן, עליה לקבל אופי בעל מבנה "שונה".

פינת אוכל בסגנון פרובנס – עיצוב יוקרתי בסגנון וינטג'

פינת אוכל בסגנון פרובנס תהיה מעוצבת בסגנון כפרי מעודן. העץ יבוא כאן לידי ביטוי בגישה קלילה ובהירה יותר. האפנה אחרונה של פינות אוכל בסגנון פרובנס הישתדרגה ומשתלבת עם חומרים נוספים שתורמים לשמירה על החומר ומצד שני לנוחות הישיבה. כיסוי או חיפוי העץ המשויף או המשופשף באמצעות זכוכית עמידה, תאפיין את מראה חדר האוכל ברוח התקופה הישנה יותר ושילוב המראה המודרני.

פינת אוכל בעיצוב ניטרלי – שוברים את המראה העתיק

עיצוב ניטרליי משמעו עיצוב שמתאים לכל סגנונות העיצוב הקיימים. עיצוב זה ניתן למצוא בתחום חומרי גלם מזכוכית ומתכת. שימוש בזכוכית שרופת ושימוש בעיצוב באמצעות מתכת אפורה או בהירה מאוד תאפשר לכם ליצור מראה מודרני מצד אחד ומצד שני להעניק בולטות למראה הכפרי הדומיננטי. שילוב של פינת אוכל בסגנון של ספסלי רחוב ועששיות רחובות בסגנון אנגלי, יצרו ניגודיות ויחד עם זאת ייחוד מרענן בשונה מהעיצוב "הכפרי" שחוזר על עצמו.

רבים אינם יודעים, אבל משמעות העיצוב הכפרי הוא לאו דווקא ליצור מראה מיושן, אלא ליצור מראה ביתי ופשוט, משהו שלא ניתן לומר על הריהוט הכפרי לכאורה במרבית הבתים. מראה זה של עיצוב מודרני יותר ישבור את המראה הכבד וייתן נגיעה של מקוריות שתביא את המראה הכפרי הקיים בחזרה הביתה.

עיצוב מבריק – האם כדאי לבחור פינת אוכל מעץ מבריק?

אנחנו רואים לא מעט עיצובים מבריקים בסגנון לק מכיוון פינות האוכל. עיצוב בסגנון מבריק נוגד את כל הרעיון של העיצוב הכפרי באופן הפוגע במראה הכללי. בשונה מהמראה האורבני שיוצר ניגודיות מושלמת, מראה מבריק ועיצוב מבריק יצור מראה בלתי קשור בעליל שיפגום באווירת הכפר ויעביר תחושה של עומס ועיצוב מאולץ.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך