fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

למה לא כדאי לקנות חדר אוכל מיד שניה?

למה לא כדאי לקנות חדר אוכל מיד שניה?

צמד המילים יד שנייה, כמו המושג פריט עתיק או פריט אספנים הם בין הביטויים האהובים עלינו ביותר. לקנות ריהוט במחירי מציאה ואולי להרוויח וליהנות מהספק כי מדובר בפריט עתיק ונוסטלגי הם בין הפרטים והאלמנטים אשר משפיעים על כוח המשיכה של מוצרי יד שנייה, במיוחד בתחום הריהוט.

אולם, חדרי אוכל מיד שנייה הם פריטים קצת יותר מורכבים מכפי שנדמה לנו, וגם אם אתרנו מציאה שנראית לנו משתלמת במיוחד, חשוב מאוד לקחת בחשבון, כי יש סיכוי סביר שנאלץ להשקיע בחדר האוכל ובמקרים מסוימים אפילו להגיע למחיר מלא של חדר אוכל חדש (יד ראשונה מרופא…)

אין אחריות ואין התחייבות – מצד המוכר…

חשוב מאוד לקחת בחשבון שברגע שרוכשים פינת אוכל מיד שניה, אין עליו כל אחריות או ביטוח גם אם הוא מתפרק בשבוע שאחרי הקנייה. כמובן שאנחנו יכולים להתרשם מהמוכר ומפינת האוכל עצמה באופן פרונטאלי, אבל עדיין האחריות והערבות היא כולה עליכם ולעולם אינה מבטיחה לכם דבר במקרה של פגם במוצר, כתוצאה מהידיעה שזהו מוצר או פריט משומש בדרך כלל שייתכן מאוד שיש בו כמה פגמים כתוצאה מהזמן שחלף והשימוש החוזר בו.

חדר אוכל במחיר אי וודאות – האם אתם בטוחים שזאת רק יד שנייה…?

רכישת חדר אוכל באינטרנט ובכל רשתות היד השנייה הן לא תמיד מאובטחות, וכל האחריות בנוגע לאמיתות והאיכות האמתית של חדר האוכל או פינת האוכל במציאות מוטלת בספק במרבית המקרים. חשוב להבין שעליכם להשקיע זמן רב בבחירת פינות אוכל ואיתור מוכרים רציניים ומהימנים, כתוצאה מהקלות היחסית לצלם תמונה שמראה זוויות מרשימות יותר של פינת האוכל או פשוט להעלות תמונה שהקשר בינה לבין פינת האוכל הקיימת הינו מקרי ביותר או כמו שאנחנו קוראים לזה בהגה המקצועית: תמונות אילוסטרציה או תמונות להמחשה בלבד….

איפה כן כדאי לקנות חדר אוכל מיד שנייה?

חדר אוכל מיד שניה רצוי וראוי לרכוש באתרים של רשתות מוכרות וחנויות אשר מתמחות בתחום ממכר הריהוט מיד שנייה באופן ספציפי. שם תוכלו לקבל הערכה מדויקת גם בנוגע לאיכות המוצר, אפשרויות השימוש בו ואפשרות לפנות למקום לקבל ייעוץ לשדרוג או תיקון המוצר. במקומות כאלה, תוכלו למצוא בדרך כלל אנשי מקצוע אשר מתמחים בנושא ולא אדם מקרי שרוצה לעשות רווח על השולחן הישן שלו לפני הטיסה לחו"ל. בחנויות מקצועיות אלה, תוכלו לקבל הערכת מחיר אמיתית ואמינה ואפילו למצוא מציאות מעניינות עם אפשרויות זולות לשדרוג ושיפור.

ביטוח, תיקונים ושדרוגים – עליכם

רכישת פינת אוכל בלתי שמישה או כזאת שתתברר כמשופצת באופן גרוע לאחר מספר ימים, תאלצו לתקן באופן עצמאי תוך השקעת תקציבים נוספים. רכישת מוצר מרשת מוכרת גם אם זה יעלה קצת יותר יכלול בתוכו אחריות על פגמים שיצאו מהמפעל.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך