fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

כל מה שרציתם לדעת על כסאות מטבח

כל מה שרציתם לדעת על כסאות מטבח

בכל בית יש צורך בכיסאות מטבח שישמשו את הדיירים לישיבה נוחה סביב השולחן, הדלפק או האי. בימינו כל פריט שנכנס לחלל, לרבות המטבח יהיה בעל אמירה ויזואלית ועיצובית והוא צריך להתאים לכל הצביון העיצובי שנבחר בחלל.

מלבד כסאות בבית פרטי, יש צורך בכיסא למטבח גם במקום העבודה ובעוד מקומות כשהסגנון העיצובי שם הוא מיוחד ומאתגר את העין. מעצבי הפנים רואים היום בכיסאות אלמנט עיצובי חשוב, בניגוד לעבר שכסאות לא היו פריט משמעותי ומעורר עניין ושימושם היה פרקטי בלבד. עיצוב מטבח בשנת 2018 מאופיין בסגנונות ייחודיים כגון הסגנון הכפרי, המאופיין בצבעים נועזים כגון תורכיז, שילוב הריהוט ובעיקר הכסאות מאופיין במקרים רבים בצבעים השוברים את הסגנון או משלימים אותו.

כסא מעוצב יוקרתי למטבח דגם דייזי - קונים רק ב-Chair2u

כסאות מחומרי גלם רבים

כסאות למטבח בימינו יכולים לשלב בתוכם מגוון שלם של חומרי גלם כמו מתכת, ניקל, פלסטיק וגם סוגי עץ ועוד. במטבחים שהחלל שלהם לא גדול במיוחד, והם מכילים דלפק שולחן שדבוק לקיר, שסביבו יש כמה כסאות מטבח נמוכים בשלל של עיצובים מעניינים בסגנונות שונים ובגוונים רבים, אפשר להוסיף להם גם כריות מרופדות. במידה ומדובר במטבח בסגנון כפרי, ניתן לבחור כסאות עם מראה כפרי כמו כסאות קש ועוד. כמו כן, ניתן להגביה את הדלפק שצמוד לקיר ולרכוש כסאות בר גבוהים ומעוצבים. מטבח בסגנון אקלקטי ניתן להכניס מספר כסאות כשכל אחד מהם צבוע בצבע אחר.

כסא מעוצב למטבחים דגם עמית - קונים רק ב-Chair2u

להתכתב עם עיצוב המטבח

כל עיצוב מטבח יכתיב ישר את הבחירה של שאר הפרטים שתרכשו למטבח. לחלל מטבח מודרני בסגנון קו נקי ומוקפד שבו יש אי עשוי שיש שעליו עושים מגוון של פעולות לרבות אכילה, יהיה נכון למצוא כיסא שיתאים לגוון של האי ושיהיה מעוצב בעדינות שמשתלבת עם השיש. לחלל מטבח גדול בו הסגנון הוא כפרי או סגנון פרובנס יתאימו כסאות מטבח מעץ, שיש להם גמורים יחסית גסים והם מעוטרים בחבלים או בבד משובח ומקנים חום ורוך, אפשר לשים עליהם כריות פרחוניות ומעוטרות שיכניסו צבע ואפיון של בחירה עיצובית זו.

תחזוקה של כסאות מטבח

במטבח שלנו שורר אקלים משתנה ולכן צריך לקחת זאת בחשבון. יש בו טמפרטורות שונות וקיצוניות וחשוב שכל פריט שנכניס למטבח ידע לשמור על עצמו בתנאים אלה. חשוב אם כן שהכיסאות יהיו עשויים מחומרים שאינם מחלידים ונוחים לתחזוקה. כל כיסא מעץ שתכניסו יש אפשרות במהלך השנים גם לחדש את המראה שלו על ידי שיוף וצביעה מחדש. אך כל מראה של כיסא במטבח מעוצב ישפיע על העיצוב הכללי ויעניק לו מראה חדש ומיוחד.

כסא למטבח מעץ מלא דגם קרן - קונים רק ב-Chair2u

שוק הכיסאות

היום תוכלו למצוא בחנויות הריהוט מגוון רחב של כסאות, כסאות בר למטבח, כסאות מפלסטיק במראה יוקרתי, כסאות עץ שמשולבים בבד, כסאות שמיועדים לילדים למטבח ונוחים לתחזוקה מלכלוך וכסאות מיציקת ברזל שמקנים למטבח מראה יוקרתי וכבד ועוד. יש שפע של סגנונות וגם העלויות משתנות אך הכי חשוב למצוא את הכיסאות שישרתו אתכם נאמנה, יהיו יפים לעין ויהיו בטיחותיים עבור כל דייר בבית.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך