fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל גדולות – בתים מרהיבים עם פינות אוכל מיוחדות

פינות אוכל גדולות – בתים מרהיבים עם פינות אוכל מיוחדות

פינות אוכל אינן נמדדות דווקא על פי הגודל שלהן, בייחוד כאשר מדובר על פינות אוכל יוקרתיות ופינות אוכל לצורך אפיון ועיצוב בתי יוקרה. בתי היוקרה בישראל כוללים את פינות האוכל המעוצבים המגוונים ביותר ומיישרים קו עם העיצוב העולמי דווקא באוזר האוכל.

במיוחד למטרה הזאת, ערכנו סקירה מיוחדת של ארבעת הסגנונות הנפוצים של חדרי האוכל ועיצוב פינות האוכל בבתי היוקרה אשר מגדירים את העיצוב היוקרתי בכלל והטרנדים החדשניים ביותר בעיצוב הפנים בפרט, כאשר לאחרונה, ניתן להבחין בסגנונות המובילים  את יתר העיצוב על פי סגנון העיצוב, שמתחיל דווקא מהפינה הזאת, אשר במקרים שונים נחשבת לשולים ביחס ליתר אזורי העיצוב בבית.

פינות אוכל בסגנון גיאומטרי ייחודי

פינות אוכל בסגנון צורני ייחודי הוא אחד הנושאים היותר מלהיבים בתחום עיצוב פינות האוכל, מומלץ לבחור כסאות לפינת אוכל תואמות על מנת לקבל את האפקט וסגנון העיצוב אותו אתם מעדיפים. ניתן להתרשם מפינות אוכל אשר כוללות עיצוב בתוך עיצוב. למשל שולחנות וכיסאות אוכל עם פתח במרכזם שמועתק באופן מדויק מהעיצוב הכללי של הצורה החיצונית, למשל עיגול בתוך עיגול או מרובע החתוך בתוך מרובע.

יצירת צורות גיאומטריות מורכבות ו/או יצירת צורת גיאומטריות אחת בתוך השנייה כחלק מעיצוב חדר האוכל, הוא אחד העיצוב השכיחים ביותר כיום בבתים פרטיים גדולים.

חשוב להדגיש כי פינות אוכל בעיצוב זה, יתאימו בעיקר לחללים גדולים, מאחר שחללים קטנים יתקשו לקבל עיצובים בעלי אופי מורכב מידי, כתוצאה מהצורך בעיצוב קליל ופשוט יותר למניעת ההעמסה על החלל ויצירת אשלייה של חלל קטן יותר.

פינת אוכל בעיצוב מתמשך – עיצוב שקוף בתוך עיצוב שקוף

עיצוב בתים באמצעות חיפוי זכוכית שקוף הוא אחד העיצובים היותר נפוצים בשנים האחרונות, בייחוד בתחום עיצוב הבתים הפרטיים. הקצאת שטח או אזור ייעודי לפינת האוכל דווקא ב"אזור השקוף" יתרום למראה הייחודי של הבית וייצור מראה תלת ממדי מעניין, אותו כבר ניתן לראות בבתים פרטיים רבים ברחבי הארץ ואף בדירות פרטיות גדולות בעלות חיפוי שקוף חלקי.

פינת אוכל שחורה – האופנה האחרונה של בתי היוקרה

רהיטים שחורים? האמנם? אכן כן! פינות אוכל יוקרתיות מיוצרות במגוון צבעים ביניהם גם המראה השחורה המבריק שיוצר מראה משיש ויוקרתי, במיוחד בבתים גדולים ומרשימים, יצירת מראה זה ייצור חזות הייטק יסטית ומרשימה ומתאימה בעיקר לבתים בעלי עיצובים בגוונים לבנים ובהירים. הניגודיות של הצבעים, מעבר למראה הדרמתי של חדר האוכל ייצור את הבולטות והניגודיות שבין העיצובים. במקרים שונים, ניתן יהיה להתרשם מעיצובים בעלי סגנון שונה ותוך שימוש בגוונים מנוגדים, אשר מעשירים את מראה הבית, בעיקר כאשר פינת האוכל מוצבת בחלל פתוח בין המטבח לסלון.

פינות אוכל ארוכות בסגנון שולחן

פינות אוכל ארוכות בסגנון שולחן ישיבות הן סגנון נוסף שניתן לראות בבתים עם פינות אוכל מיוחדות. הסגנון הזה מתאים במיוחד לחללים גדולים או מקומות אשר כוללים חדר ייעודי לפינת האוכל. עיצוב פינת אוכל מוארכת, מעניקה גם היא מראה עשיר ויוקרתי שנבחר פעם אחר פעם בבתים פרטיים גדולים, על פני כל העיצובים המתחדשים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך