fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

כסאות בר - איך לבחור נכון?

כסאות בר – איך לבחור נכון?

כסאות בר הפכו בשנים האחרונות לאחד מפריטי הריהוט הנפוצים ביותר בכל סביבת מגורים וסביבה משרדית, וזאת לנוכח יכולת התאמתם המלאה לכל חלל ייעודי. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירה נכונה של כסאות בר לבית או למשרד.

חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות

אחד מהפרמטרים המרכזיים לבחירת כסאות בר קשור לאיכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של כסאות בר המיוצרים מחומרי גלם שונים וביניהם: עץ, נירוסטה, מתכת, פלסטיק ועוד, כאשר בחירת חומר הגלם הנכון ביותר עבורכם חייבת להיעשות בהתאם לסגנון העיצובי של הכיסא ובהתאם להתאמת חומרי הגלם לחלל הייעודי בו תהיו מעוניינים למקם את הכיסאות. כסאות בר מעץ לצורך העניין מיועדים לסביבת המטבח הכפרי בו ניתן למקם גם כסאות בר מרופדים, כסאות בר מתכת יכולים להתאים לסביבת המטבח המודרני והתעשייתי ואילו כסאות בר פלסטיק יכולים להתאים לפינות קפה ייעודיות בשטח הדירה או המשרד.

גובה הכיסאות

פרמטר מרכזי נוסף לבחירת כסאות בר קשור לגובה הכיסא, כאשר רוב הכיסאות המיוצרים כיום הינם ב- גובה כ-90 ס"מ. יחד עם זאת, תוכלו למצוא כיסאות חצי בר נמוכים יותר ו/או כיסאות בר גבוהים יותר. בחירת גובה הכיסאות חייב להיעשות בהתאם לפינה הייעודית בה תהיו מעוניינים למקם את הכיסאות, כאשר השימוש הנפוץ ביותר בכיסאות בר נעשה ב-איי מטבח אליהם יש להתאים את גובה הכיסא בהתאם לגובה אי שולחן מרכזי במטבח.

מיקום הכיסאות

על מנת לאפשר לכם ליהנות מהתאמה מלאה בין כיסאות הבר לחלל בו תהיו מעוניינים למקמם, מומלץ להגדיר מראש את המיקום המדויק בו תציבו את הכיסאות. ישנם כסאות בר המיועדים לבתי קפה, ברים ומסעדות וישנם כסאות בר המיועדים לפינות קפה משרדיות, וזאת לצד כסאות בר למטבח הביתי.

הסגנון העיצובי של הכיסא

הסגנון העיצובי של הכיסא חייב להיות מותאם לחלל הייעודי בו תמקמו אותו, כאשר התאמה שלו לחלל הבית נקבעת בין היתר בהתאם לגובה הכיסאות, חומרי הגלם מהם הם מיוצרים וכמובן צרכי השימוש היומיומיים שלכם בכיסאות הבר. טרנד כיסאות הבר מאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים של כסאות בר מעוצבים המיוצרים ממגוון רחב של חומרים. העיצובים השונים של כסאות הבר מאפשרים לכם לבחור את הצבעים, את הריפודים ואת גובה הכיסאות, כאשר מניפת הצבעים מאפשרת לכם ליהנות מכיסאות בר קלאסיים בגוון לבן לצד כסאות בר צבעוניים וכדומה.

היכן הכי מומלץ לרכוש כסאות בר?

רכישה של כיסאות בר מומלץ שתעשה אך ורק בבתי עסק העוסקים ומתמחים בשיווק כסאות בר. בתי עסק אלו, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון עשיר של כיסאות בר בשלל צבעים, עיצובים ודגמים וממגוון רחב של פתרונות לצורך התאמת כיסאות בר לכל פינה ייעודית בסביבת המגורים או המשרד. מחירים אטרקטיביים של כיסאות בר תוכלו להשיג בכל בית עסק הפועל בשיטת מהיבואן לצרכן ובכך לחסוך את עלותן של עמלות התיווך אותן גובות רשתות שונות העוסקות במכירת פריטי ריהט.

יחד עם זאת, כאשר אתם רוכשים כיסאות בר, חשוב להתייחס לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, ולא להתפשר על איכויות הכיסאות בגלל המחיר הנמוך המוצע לכם. כמו כן, קיימת חשיבות רבה לטיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

לסיכום

בחירה נכונה של כסאות בר לבית או למשרד, נעשית בהתאם למאפייני המוצר (חומרי הגלם, גובה הכיסאות וכו) ובהתאם לסגנון העיצובי של הכיסאות והתאמתם המלאה גם לעיצוב הכללי של החלל בו תמקמו אותם וגם לצרכי השימוש היומיומיים שלכם בכיסאות הבר.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך