fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל יוקרתיות לשדרוג מראה הבית

פינות אוכל יוקרתיות לשדרוג מראה הבית

עיצוב יוקרה הוא מושג שנכנס אל תוך עומק הבית ועומק העיצוב ולא רק הנראות הכללית. היוקרה מבטאת את החשיבה על הפרטים הקטנים והיכולת לתת את אותה הנגיעה הייחודית לכל פינה בבית שתהיה ללא דופי. איזור האוכל הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר בתחום העיצוב היוקרתי, בעיקר בשל המראה ולאו דווקא השימוש עצמו…

פינת האוכל מבחינת עיצוב היוקרה הוא נושא שאין להתפשר עליו מאחר שהוא דן ומציג את נישת הביתיות יותר מכל אזור או עיצוב ביתי אחר. פינת האוכל תעוצב באופן הרגיש והמוקפד ביותר, בעיקר בתחום העיצוב הביתי על מנת שלא ליצור מראה תעשייתי ומצד שני להימנע מעיצוב "מצועצע" יתר על המידה.

פינות אוכל בעיצוב זכוכית משולבת

זכוכית משולבת בפינות אוכל משמעה שימוש בכמה חומרי גלם בעיצוב אחד בכל חלקי פינת האוכל. פינות אוכל ברמה הכי גבוהה שיש יהיו מעוצבות באמצעות אלמנטים של זכוכית ומתכת או זכוכית ועץ / עץ ומתכת בסגנונות ו וואריאציות שונות. עיצוב זה של כמה סגנונות בפינת האוכל אהובה במיוחד על בעלי בתים פרטיים ובעלי חללים גדולים שמעוניינים ליצור יוקרה וייחודיות באופן מינימליסטי מחד ובאופן עשיר מאידך.

השילובים הללו יכולים להגיע גם בסגנון נקי וגם בתוספת ציורים ואפליקציות שונות על גבי השולחן עצמו ואפילו בין שכבות הזכוכית , כאשר מדובר בזכוכית שקופה ועבה.

פינות אוכל בשילוב עור – האם זה כדאי וכיצד בוחרים?

פינות אוכל בשילוב עור הן בין פינות האוכל היוקרתיות והמבוקשות ביותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור, שבמידה ואתם לא מתכוונים להשקיע בפינת האוכל כמה אלפי שקלים, רצוי שלא תבחרו בעיצוב זה. פינות אוכל בשילוב עור חשוב לבחור מאיכות מעולה ולבדוק האם הבד מיוצר ברמה טכנולוגית גבוהה אשר דוחה כתמים, קלה לניקוי ואינה מתקלה תוך זמן קצר.

במקרים רבים ניתן לראות לקוחות שחשובים שמצאו פינות אוכל מעור במחיר מציאה. אולם כעבור מספר חודשים לכל היותר, הסימנים של אותה מציאה, תרתי משמע, ניכרים באופן בולט על הבד ה"משובח".

פינות אוכל בשילוב בד ועץ – עיצוב כפרי יוקרתי

בד ועץ הם בין חומרי הגלם האהובים ביותר על תרבות המזרח אשר ניתן להבחין בה באופן שכיח ביותר בסלונים השונים ובאזורי האוכל, גם בדירות וגם בבתים הפרטיים. שילוב מושבים מבד בעיצוב יצירתי וחומר גלם דומיננטי מעץ יביא למראה כפרי וחמים, גם ואפילו במיוחד בחללים קטנים אשר מעוניינים ליצור מראה ביתי אבל כוללים מרחב קטן במיוחד.

רבים סבורים כי העיצוב הכהה של העץ ייצור מראה של עומס בחללים קטנים. למרות זאת, שילוב ומשחק עם בדים, מפות וארגון המטבח או הסלון יצרו אווירה כפרית וביתית למרות שאין הרבה מקום…היכולת לשחק עם הצבעים ועם העיצוב המדויק יעזור לכם לתרום לעיצוב הביתי והחם של הבית, גם אם ברשותכם חלל דל.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך