fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מערכות ישיבה ביתיות

מערכות ישיבה ביתיות

 

משפצים או מחדשים את סביבת המגורים? מחפשים אחר מערכות ישיבה לסביבת המגורים? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי אודות כל החידושים האחרונים בתחום מערכות הישיבה הביתיות.

מערכות הישיבה הן חלק בלתי נפרד ממערכות הריהוט בכל סביבת מגורים והן מהוות מרכיב עיצובי חשוב בתהליכי עיצוב פנים וחוץ בכל הנוגע לעיצוב סביבת המגורים. מערכות הישיבה המשווקות כיום משלבות בתוכן היצע הולך וגדל של פינות ישיבה מומלצות המיוצרות מחומרי גלם שונים היכולים להתאים לכל פינת ישיבה וחלל מגורים בשטח הבית.

כאשר מדברים על מערכת כסאות לפינת אוכל ביתית מדברים בעיקר על מערכות אירוח סלוניות הכוללות בין היתר: מערכות ישיבה 2+3 חלקים העטופות בריפודי עור או בד בהתאם להעדפות הלקוח. בנוסף, מערכת ישיבה ביתית הינה הגדרה גם לכל מערכת ישיבה לחוץ המיועדת לחצר הבית או שטח המרפסת.

פינות ישיבה ביתיות

למד מערכות האירוח הסלוניות, ניתן למצוא כיום גם היצע הולך וגדל של פינות ישיבה ביתיות המיועדות לצרכי אירוח שונים. בקטגוריה זו נכללים פריטי ריהוט כגון: פינות אוכל המשלבות בתוכן מערכות ישיבה לצד כסאות ישיבה המותאמים לסגנון העיצובי של מערכת הישיבה.

הטרנדים המובילים והחידושים האחרונים בתחום מערכות הישיבה הביתיות

בשנים האחרונות מושם דגש מקצועי נרחב על התאמת פריטי ומערכות הריהוט לכל סביבת מגורים בהתאמה אישית, כאשר הליכי הייצור של אותן מערכות ישיבה ביתיות כולל בתוכו גם הליכי תכנון ועיצוב מקדימים המותאמים לסגנון העיצובי המועדף על ידי הלקוחות ולצרכי השימוש באותן מערכות ישיבה, כאשר בין יתר הטרנדים והחידושים האחרונים בתחום מערכות הישיבה הביתיות תוכלו למצוא:

מערכת ישיבה בנגרות אישית

עיצוב אישי של מערכות ישיבה ביתיות מיושם בין היתר באמצעות עבודות נגרות המותאמות באופן אישי לצרכי עיצוב המערכת אצל נגרים מומלצים, גודלה והתאמה העיצובית לעיצוב הקונספטואלי של סביבת המגורים. מערכות הישיבה המיוצרות במסגרת עבודת נגרות אישית מתאפיינות בעיטורי עץ ייחודיים, הטמעת מנגנוני פתיחה וסגירה קלים ונוחים (גם לפינות אוכל וגם לספות ישיבה הנפתחות למיטת אירוח) ואלמנטים נוספים המייחדים את מערכת הישיבה הביתית.

ספה-אדומה-מעוצבת-מבית-CHAIR2U

בדים רחיצים

כיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של מערכות ישיבה סלוניות המיוצרות מבדים רחיצים נוגדי כתמים ולכלוך נוקשה. מעטפת הריפוד של סלונים אלו משלבת בתוכה בדים איכותיים ו-"נושמים" דוחי זיעה ולכלוך נוקשה. כמו כן, ניתן להסיר את מעטפת הבד ולכבס או לרחוץ אותה בהתאם להנחיות המומלצות על פי סוג והרכב הבד.

רמקולים מובנים במערכות הישיבה

החידושים הטכנולוגיים של השנים האחרונות מאפשרות לכם להפוך את מערכות הישיבה הביתיות לחלק בלתי נפרד ממערכת הקולנוע הביתית וזאת באמצעות הטמעתם של רמקולים מובנים בתוך גופי מערכת הישיבה.

כסאות עץ מתכווננים

כסאות ישיבה לסביבת המגורים מיוצרים כיום מחומרי גלם שונים שהעיקרי שביניכם הינו עץ מלא או מעובד. אחד הטרנדים העומדים לרשותכם כולל כסאות עץ מתכווננים אותם ניתן להתאים לגובה הישיבה הרצוי לכם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך