fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל למרפסת ולגינה

פינות אוכל למרפסת ולגינה

אכילה במרפסת, בגינה ובכל איזור פתוח מהווה פתרון נוח ונעים הרבה יותר מאשר במקומות סגורים. התאמת פינת האוכל למקומות בלתי מקורים או מקורים חלקית כמו מרפסות, גינות וחצרות דורשות חשיבה מדוקדקת הרבה יותר מאשר הפן העיצובי והחזותי שלהם בעיקר בשל השלכות והשפעות מזג האוויר.

בחירת ריהוט לטובת מפגשים משפחתיים וסעודות משפחתיות בחצר, דורשות עמידות וחיוניות גם למטרה העיצובית וגם למטרת הייעוד שלהם. פתרונות כמו הצללה ובחירת חומרי הגלם הנכונים, הם בין הפרמטרים המרכזיים והחשובים ביותר בעת בחירת כסאות לפינות אוכל ופינות אוכל עצמן למקומות פתוחים כמו מרפסות וגינה, לצורך הפרטי והעסקי כאחד.

מה ההבדל בין בחירת פינות אוכל למרפסת לבין פינות לגינה?

פינות אוכל במרפסות יהיו גמישות יותר מבחינת בחירת העיצוב ואילו הגינות חייבות לכלול מראה שיתאים למראה העיצוב גינה החיצוני. בגינות ראוי לבחור פינות אוכל בעלות מראה טבעי או פלסטי ליצירת מראה קליל שנותן את האפשרות להתרווח.

במרפסות, רצוי לבחור בפינות אוכל יציבות וקשיחות יותר בעלות חזות שמאפשרת ישיבה זקופה יותר אשר מיועדת לארוחות, במיוחד במרפסות קטנות או במקרים בהם המרפסת משמשת אתכם לפינת אוכל בפני עצמה ופינת האוכל היחידה בבית.

במרפסות גדולות יותר ובמצבים בהם קיימת פינת אוכל נוספת בפנים הבית, ניתן לבחור גם בפינות אוכל בעלות עיצוב נמוך ליצירת מראה של "זולה" ופינת נשנושים נינוחה.

האם כדאי לבחור ריהוט מתכת לעיצוב חיצוני?

ניתן לבחור בריהוט ממתכת במידה ומדובר במתכת עמידה בפני טמפרטורות גבוהות או במקרים של גינות מקורות באופן איכותי. ריהוט ממתכת כגון או אלומיניום זול עשוי לגרום למצב מתקדם של החלדה והתפרקות ערב ההשפעה של השמש על המתכת.

שימור פינות אוכל ממתכת או מערכות ישיבה חיצוניות העומדות במשך שעות מרובות מתחת לשמש ניתן ליצור תוך שימוש בצבע מונע חלודה בין פעם לשנה-שנה וחצי ובמידה ואפשר ליצור הצללה מעל הריהוט למניעת פגיעה והשפעה ישירה של השמיש על הריהוט, הן לשמירה בפני בלאי מהיר והן לישיבה נעימה ונוחה יותר בתקופת הקיץ החמה.

ריהוט חכם בשמש במרפסות שמש – הצללה לשמירה על הריהוט והנוחות

ריהוט גן משולב מספק סוככים ופתרונות הצללה כאחד הפתרונות העיצוביים המעניינים ביותר. קיימות פינות אוכל לחצרות וגינות עם שמשיות נשלפות או שמשיות המותקנות על הכיסאות שמעניקות הצללה גם לטובת השמירה על פינת האוכל וגם לנוחות המסובים.

פינות אוכל למרפסות וחצרות בעסקים וארגונים

פינות אוכל לבתי עסק במרפסות וגזוזטראות יהיו בעיצובים קלילים יותר ליצירת מראה ואווירה של מנוחה ואווירה פחות עסקית, במיוחד בזמן ההפסקות. האפשרות ליהנות משמש מלטפת על גבי ריהוט נוח ונעים שמאפשר התרווחות והתרפקות אמיתית יהווה יתרון משמעותי גם לעובדים וגם לנראות הכללית של העסק או הארגון.

אם זאת ישנן דעות הגורסות שדווקא אזור המנוחה של העובדים ופינות האוכל של העובדים צריכות להיות קשיחות ונוקשות דווקא למניעת התנמנמות וזחיחות.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך