fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל וינטג'

פינות אוכל וינטג'

האוכל מסמל את הבטן הרכה של הישראלים ואת הסמל לאמא היהודית הדואגת לבניה. לא בלי סיבה האוכל תופס מקום מרכזי בתרבות. העושר המקומי ומגוון התרבויות שהתבססו על השולחן הישראלי כולם באין לידי ביטוי באינספור אפשרויות של גיוונים וסגנונות אכילה שונים.

התרבות המערבית

התרבות המערבית הביאה עמה גם היא את הדגשת חשיבותו של האוכל בהיבטים שונים. האוכל בתרבות כבר מזמן לא קיים על מנת לכלכל את האדם בלבד, אלא שכיום יש לו מקום של פינוק ומענה רגשי לצרכים האנושיים.

כחלק מתהליך ההתבססות של האדם בתרבות המערבית, גם המזון הפך חלק משמעותי מאורח החיים היומיומי. אנו עדים למגוון אפשרויות לארוחת צהריים ומוצאים את עצמנו מתלבטים ארוכות באשר למנה המועדפת עלינו היום. גם עיצוב כלי האכילה וכל הרהיטים הקשורים לאכילה הינם אלמנטים המצויים בתהליך.

אין ספק כי פינות אוכל מעוצבות זוכות לתשומת לב גדולה הרבה יותר מאלו שיוצרו לפני כמה עשרות שנים. פינות האוכל המודרניות כל כך עשירות עד שניתן לזהותם מגמה המאפיינת את התרבות המערבית ואת התקופות האחרונות: חזרה לעבר.

כסאות וינטג'

כסאות וינטג' מסמלות עבור האדם הרבה יותר מרהיטים מהעבר בלבד. הוינטג' הינו אפשרות להתגעגע לפריטים שהכרנו בילדותנו או כאלה המוכרים לנו מתרבותם של הורינו – ואפשרות להחזיר את התרבות הזו ולחיותה בתוך חיינו אנו. פינות אוכל וינטג' הן מסוג הרהיטים הזוכים לתשומת לב מרבית בשנים האחרונות תודות לתהליכים של חזרה לעבר בענפים שונים. ניכר כי הדורות הצעירים מרגישים כי הם כבר ראו הכל ומחפשים את החזרה לעבר, למוכר ולידוע, לפשוט ולנעים.

במסגרת הסגנון של פינות אוכל וינטג' אנו יכולים לראות שימוש במגוון רחב של חומרי גלם שונים. אלו יכולים להיות טבעיים או מעובדים באופן המסתמך על העיצובים שהיו דומיננטיים בשנים עברו. פינות אוכל וינטג' מיוצרות מעץ טבעי או ממתכת, מזכוכיות שונות ושילובים של פסיפס וקרמיקה באיכות גבוהה.

המגוון העצום של האפשרויות עומדות לרשות המעצבים בסגנון הוינטג' מעניק חופש רב היקף ואפשרות להגיע רחוק עם הדמיון. מאחר ומדובר בפינות אוכל, הקישור לעולם הקולינארי הוא מתבקש, וכך אנו זוכים לראות גם מטבחים בסגנון וינטג' ואורח חיים הולם.

פינות אוכל בסגנון וינטג' אינן מתאימות לכל אחד. מאחר ומדובר בסגנון שהוא לכאורה ישן ומחודש, בלא מעט בתים אותם סגנון הוינטג' עלול להיות גורם מעכב הרמוניה ולא גורם התורם להרמוניה. לפיכך בבחירת הסגנון ובהתאמתו ללקוח חשוב ביותר לבחון את ההתאמה לשאר הבית.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך