fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית

פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית

נכנסים לבית חדש? מעצבים או מארגנים מחדש את סביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול על פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית

פינת האוכל הביתית, בדומה לכל חלל אחר בשטח הבית או הדירה, יכולה להיות פינת נחמדה ונעימה בה בני המשפחה מתיישבים לאכול או להפוך לפינה מעוצבת המותאמת גם לצרכי האירוח של המשפחה וגם לעיצוב הכללי של חלל המגורים. אם גם אתם מעדיפים את האופציה השנייה, זה הזמן לדעת הכול על פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית

פינות אוכל מעוצבות – כל האפשרויות

פינות אוכל מעוצבות הן פינות אוכל יוקרתיות המשדרגות את השטח הייעודי בו החלטתם למקום את פינת האוכל הביתית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של פינות אוכל מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם שונים, מגיעות בגדלים שונים (כולל אפשרות להתאמה אישית של גודל השולחן), וכמובן, מגיעות בעיצובים שונים הניתנים להתאמה לכל סגנון עיצובי המועדף עליכם ביותר: קלאסי, אורבאני, מודרני, כפרי ו-אקלקטי שהוא למעשה סגנון עיצובי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב שונים. ההיצע הגדול של האפשרויות המעוצבות, נועד לצרכי התאמה אישית בין הסגנון העיצובי של החלל בו בחרתם למקום את פינת האוכל לבין פינת האוכל העצמה.

התאמה אישית של פינות אוכל – כיצד?

כפי שציינו לעיל, ההתאמה האישית של פינת האוכל יכולה להיעשות בהתאם למאפיינים שונים הקשורים גם לעיצוב הפנים של חלל המגורים בו תהיו מעוניינים לשלב את פינת האוכל וגם למאפייני המוצר עצמו: חומר גלם, צבע וסגנון עיצובי. מעבר לכך, התאמה אישית של פינת האוכל חייבת להיעשות בהתאם לצרכי האירוח ואופי השימוש שלכם בפינת האוכל. לפניכם, מספר מילים על כל אחד מהפרמטרים החשובים להתאמה אישית של פינת האוכל:

  • התאמה עפ"י צורה – פינות אוכל מעוצבות מגיעות כיום בתצורות שונות, דבר המאפשר לכם למצוא עשרות דגמים של פינות אוכל מלבניות הנחשבות לפינות האוכל הנפוצות ביותר, לצד דגמים שונים של פינות אוכל עגולות או מרובעות. חשוב לציין שגם פינות אוכל מרובעות או עגולות בדומה לפינות אוכל מלבניות, ניתנות לפתיחה במידה ואתם רוכשים מלכתחילה פינות אוכל נפתחות.
  • התאמה עפ"י סגנון עיצוב – פינות אוכל יוקרתיות המותאמות לסביבת המגורים המודרניות, מגיעות במבחר גדול ומרשים של עיצובים, דבר המאפשר לכם לבחור את פינת האוכל על פי הסגנון העיצובי שלה בהתאם לסגנון העיצובי של חלל המגורים בו בחרתם למקם אותה.
  • התאמה עפ"י צרכי האירוח – כאשר אתם משקיעים מזמנכם בבחירת פינת אוכל מעוצבת, אנו ממליצים לכם להתמקד לצד העיצוב, הצורה וחומר הגלם גם בצרכי האירוח ואופי השימוש היומיומי שלכם בפינת האוכל. באופן זה, תוכלו לבחור את הגודל הרצוי של שולחן האירוח, להחליט אם נדרשת לכם מערכת של פינות אוכל נפתחות, להחליט על מספר הכיסאות הנדרש לכם וכדומה.

פינות אוכל מעוצבות שאתם חייבים לראות

אם גם אתם רוצים ליהנות מהיצע גדול ומרשים של פינות אוכל מעוצבות בהתאמה אישית להבטיח לעצמכם פינות אוכל המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מהקולקציה החדשה שלנו לפינות אוכל מעוצבות. אצלנו בחברת CHAIR2U, תוכלו למצוא עשרות דגמים של פינות אוכל מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם שונים וביניהם: פינות אוכל מעץ מלא, פינות אוכל מזכוכית, פינות אוכל ממתכת ופינות אוכל בשילוב חומרים. לצד השולחנות המרכיבות את פינות האוכל שלנו, תוכלו לרכוש אצלנו גם כיסאות מותאמים לכל פינת אוכל בכל גודל, צורה ועיצוב.

בקולקציה החדשה שלנו, תוכלו למצוא פינות אוכל יוקרתיות במיוחד המותאמות למשפחות לצד פינות אוכל מעוצבות בסגנון אורבני המותאם לזוגות צעירים ודירות שותפים. אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מקולקציית פינות האוכל המעוצבות שלנו, לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע להתאמה אישית של פינת האוכל ולאפשר גם לעצמכם להפוך את האזור הייעודי של פינת האוכל לאחד מאזורי המגורים המרשימים ביותר בבית/דירה.

לצד פינות איכול ביתיות אנו מתמחים גם בשיווק מערכות אוכל לבתי עסק, מוסדות ומשרדים. כנסו והתרשמו מהקולקציה החדשה שלנו.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך