fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

כמה דרכים לשמירה על פינת האוכל הביתית

כמה דרכים לשמירה על פינת האוכל הביתית

פינות האוכל הן בין פריטי הריהוט הרגישים ביותר כתוצאה מהסט ממנו הן מורכבות. לפי כך, חשוב להשקיע מחשבה לא רק בבחירה הראשונית אלא גם בתחזוקה השוטפת שלהם. פינות אוכל המיוצרות מחומרי גלם עדינים יכולים להישחק באופן מהיר ביותר, הן מכיוון נוחות הישיבה והן מצד העיצוב והנראות הכללית של כל פריט ופריט. שמירה ותחזוקה בסיסית, תעזור לנו לשמר את הריהוט באופן פשוט וכזה שייתן לנו מענה לטווח ארוך ביותר, בהשוואה לבלאי המהיר של פינות האוכל השונות. במקרים רבים, פינת האוכל היא בין פריטי הריהוט הראשונים להיפגם ולהתבלות. כיצד אם כן, מוכל לשמור ולשמר את פינת האוכל לאורך זמן רב?

תחזוקת פינות אוכל מעץ מלא

פינות אוכל מעץ מלא הם ביו פינות האוכל והריהוט היקר ביותר כתוצאה מחומר הגלם המקורי ושאינו כולל תוספות ותערובות של חומרי גלם נוספים. ריהוט מקורי מעץ מלא נשמר באופן מיטבי לאורך זמן רב כתוצאה מאיכות החומר וטכנולוגיית היצור המודרנית שמאפשרת לו להאריך שנים גם ללא תחזוקה בלבד. המצב היחיד בו תידרש השקעה של ממש בפינות אוכל מעץ מלא, הוא מצב בו פינת האוכל ניצבת במקום החשוף באופן מלא או חלקי אל אור וחום השמש. ריהוט איכותי ומקורי מעץ מלא כולל אחריות וביטוח ארוכי טווח כתוצאה מהחוזק והאיכות של חומר גלם זה. לכן, חשוב לרכוש ריהוט ופינות אוכל מעץ מלא מחברות ורשתות מוכרות שיבטיחו לכם רמה גבוהה ביותר של עץ ועיבוד עץ.

לכן, תחזוקת פינות אוכל מעץ מלא אינה נדרשת כלל כאשר אלה נמצאות ומוצבות בתוך הבית. פרט שכן חשוב לזכור באשר לשמירה על איכות וזמן הבלאי של הריהוט הוא נושא הרטיבות. שמירה על סביבה יבשה באזור פינת האוכל.

שמירה על העץ מפני ריקבון?

ככלל, עץ איכותי לא אמור להירקב עם כל טיפה טועה של מים אבל ריהוט מעץ "זול" יותר עשוי להיפגם ולהתבלות תוך זמן קצר. לכן, לשמירה על פינת אוכל שתשרת אתכם לטווח רחוק חשוב לשמור על סביבה יבשה עד כמה שניתן ובייחוד, להימנע מהצבתה במטבח כתוצאה מהסיכוי הגבוה ללחות. קיימות פינות אוכל שמיוצרות עם התקנים ומגנים על רגלי הכיסאות והשולחנות למניעת פגיעה של מים במקרים של רטיבות ברמות השונות.

ייצור ובחירה בפינת אוכל כזאת תהיה אפקטיבית במקרה של הצפה או נזילה בבית, שעשויה להיות הרסנית ביותר לריהוט עץ בכלל ולפינות אוכל מעץ בפרט.

שמירה על שולחן האוכל מבלי להסתיר את היופי….

בדרך כלל, שולחן פינות האוכל מכוסה ומוגן באופן מידי על ידי מפה, אשר מסתירה את המראה המעוצב. כדי ליהנות מהמראה המרשים ולמנוע מצבים של כתמים ולכלוך על השולחן , חשוב לדעת כי קיימות מפות שקופות ואיכותיות אשר מונעות לכלוך. מפות אלה ניתנות להדברה והתקנה על השולחן באופן בלתי נראה לחלוטין. מגן פינות אוכל זה, ניתן להשיג ברשתות מובחרות לטקסטיל ועיצוב הבית.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך