fbpx
מבצעים לוהטים באתר ובתצוגה 🌞 !
053-5324362
Chair2U פינות אוכל וכסאות בר
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

כיצד מתאימים פינת אוכל ללקוח

כיצד מתאימים פינת אוכל ללקוח

פינת האוכל נכנסת לאופנה ובגדול!!!

פינת אוכל מעץ בשילוב כסאות עץ עם ריפוד אפור במקום המטבח הישן שהכרנו, זה שהיה נחבא אל מאחורי קיר ומציץ מעבר לסלון, פינות האוכל והמטבחים החדשניים הגולשים אל תוך חדר האורחים הם חלק המשתלב בהרמוניה העיצובית של הבית ולוקחים בו חלק אקטיבי – בין אם באמצעות תפקידה המרכזי של פינת האוכל בחייהם של דיירי הבית ובין אם באמצעות הצבעים, הסגנון וההתכתבות העיצובית של פינת האוכל עם עיצוב שאר הבית.

על מנת להתאים את פינת האוכל ללקוח המשתמש בה חשוב לבחון את הצרכים הייחודיים שלו וליישם את הידע אשר מביא עימו האדריכל או מעצב הפנים.

התאמת פינת האוכל ללקוח מתבססת על ניסיון רב שנים בתחום של עיצוב ותכנון פינות אוכל לאור השינויים המתקיימים בתחום עיצוב הפנים. אין ספק כי ענף העיצוב הינו תחום הולך ומתפתח משנה לשנה כך שניתן למצוא יותר ויותר זרמים וסגנונות ההופכים את הבית לעשיר וייחודי בפני עצמו. תהליכים חברתיים משפיעים גם הם על עיצוב פינות האוכל ועל הסגנון הראשי שלהן כך שרק בשנים האחרונות אנו עדים לחופש הולך וגובר של עיצובים ותפיסות אסתטיות ייחודיות במטבח ובבית כולו.

הגורמים המעורבים בתהליך

על מנת להתאים את פינת האוכל לצרכי הלקוח יש להביא בחשבון מספר גורמים מהותיים.

פינת אוכל מזכוכית מעוצבת עם כיסאות אלומיניום עם ריפוד אדום ראשית, חשוב ביותר לבחון את הפונקציונאליות של פינת האוכל ואת אורח החיים הייחודי של המשפחה או דיירי הבית באשר הם. במידה ודיירי הבית נוטים לאכול ארוחות קלות במהלך היום או בכלל אוכלים את רוב ארוחותיהם מחוץ לבית, אין צורך כי פינת האוכל תתפוס מרחב גדול.

עיצוב מטבח מתוחכם מתייחס לצרכים הייחודיים של בעלי הבית ואינו מעמיס אלמנטים שאין בהם צורך. במהלך התאמת פינת האוכל נבדקים הרגלים כמו בישול ותדירות הבישול, אפייה ותדירותה, היקף הבישולים המבוצעים במידה ואכן אלו נעשים ובהתאם לכך יש לבנות ולעצב את השולחן ואת מיקומו. משפחות שמרבות לבשל יזדקקו לשולחן גדול שניתן להכין עליו את המצרכים, כאשר שולחן זה יהיה ממוקם בסמוך לתנור או לכיריים.

נתונים נוספים בהם יש להתחשב בעת עיצוב פינת האוכל כוללים את מספר בני הבית האוכלים במטבח, מידת קיום הארוחות המשותפות בבית ועוד. גם הסגנון הינו בין הקריטריונים החשובים אותם יש לבחון בעת התאמת פינת אוכל לבית מסוים. פינות האוכל המעוצבות בשנים האחרונות מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כולו ולכן עליהן להשתלב בהרמוניה הכללית.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך