fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

התאמת כסאות לפינות אוכל

התאמת כסאות לפינות אוכל

אחד המאפיינים השכיחים ביותר בקרב רכישת הריהוט הביתי והעסקי כאחד הוא מאפיין הסטים והמערכות התואמות. קשה לנו בתור לקוחות אשר מכילים רגש כל כך עמוק כלפי נראות החלל הביתי או העסקי שלנו לקחת החלטה מבוזרת ומפוזרת באשר לעיצוב חלקים שונים מהבית או העסק ולכן ניתן לראות פזרנות בלתי נשלטת אשר רק נראית לנו כפעולה שנעשית בלית ברירה, שהרי כיצד ניתן לרכוש פינת אוכל בדרך אחרת אם לא לגשת ולרכוש פינת אוכל מלאה?

שיטת הקנייה הנקודתית, למשל, רכישת שולחן בודד ומציאת מבצעים בתחום הכיסאות ופתרונות הישיבה, נראית לנו מעט מסורבלת, אבל חשוב מאוד להבין כי דווקא השיטה הזאת תחסוך וחוסכת כ בר לעשרות רבות של אנשים מאות שקלים על רכישת ריהוט בכלל ופינות אוכל בפרט. אבל איך נוכל להתאים כסאות שלא הגיעו בתור מערכת מושלמת והאם זה בכלל אפשרי?

התאמת כסאות קיימים לשולחן חדש

יש לכם כמה כסאות דומים ואתם מחפשים כסאות פינת אוכל? רצוי לעצור לרגע קט ולא לרוץ מיד לרכוש פינת אוכל שלמה. רכישת שולחן תהיה זולה הרבה יותר תוך התאמה לכיסאות הקיימים. חשוב מאוד להבין כי השולחן על אף הגודל היחסי המשמעותי שלו ביחס לדירה חייב להתאים לסגנון ולאו דווקא לגוון כדי לייצר חיבור ונראות מקשרת בין הפריטים הקיימים לזה החדש באופן כזה שבלתי אפשרי יהיה להבחין כי מדובר בחלקים שונים שאינם קשורים כלל וכלל לאותו פאזל….

יצירת פינת אוכל בתפזורת

פינת אוכל בתפזורת היא בדיוק אותה פינת אוכל מטורפת שרבים חולמים עליהם אבל לא מעזים להגשים, פינת אוכל זו תהיה ייחודית בשל השינויים הדרסטיים בין פריט לפריט. חשוב מאוד להבין כי במידה ואתם בוחרים בעיצוב כזה, אין לסגת בשום שלב ולהמשיך את המוטיב הזה בכל חלקי פינת האוכל. במקרה כזה של חיבור פינת אוכל בתפזורת, אין להוסיף שום פרט שיזכיר באופן ניכר פריט אחר בתוך הסט כדי לאפיין את פינת האוכל לקבלת סגנון משתנה, בין אם בגוונים ובין אם בסגנונות.

פינות אוכל מאולתרות מכל הפריטים והרהיטים הקיימים בבית

אלתור פינות אוכל, במיוחד כאשר צפויה להגיע אליכם כמות מכובדת של אורחים הוא ערך בלתי נמנע. איסוף פופים ומחצלות מכל רחבי הבית הוא פתרון מושלם ליצירת פינת אוכל אותנטית תוך זמן קצר וללא השקעת מאמץ ניכר או תקציבים בבחירה ורכישה. פשוט אספו כל פריט שנראה לכם רך ונעים, הוסיפו לו מחצלת או קרש מוארך אשר יכול לשמש כשולחן אוכל ופינת האוכל שלכם כבר מחכה לעריכה.

שולחן מעוצב בהרכבה אישית בעיצוב אותנטי וייחודי. ברוח העיצובית של המזרח הרחוק היא אחת מפינות האוכל המבוקשות ביותר שכוללות מחירים גבוהים ביותר. נסו למצוא פריטים רכים ונעימים, מהם תוכלו ליצור פינת ישיבה ו/או התרווחות מבלי להוציא שקל!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך