fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל בצורת אליפסה

פינות אוכל בצורת אליפסה

פינות אוכל אליפטיות מהוות את העיצוב הרך יותר של פינות האוכל המודרניות. פינות אוכל בעיצוב אליפטי, במיוחד כאשר היא משובצת בתוך חלל כמו סלון למשל או בפינת הסלון, יותר תחושה של עומס, על כן, דווקא הסלון, במיוחד כאשר הוא מאופיין בגודל קטן יחסית הוא מקום הרבה פחות מומלץ להצבת פינת אוכל אליפטית.

באם ברשותכם סלון גדול במיוחד, תוכלו לעשות שימוש בפינת אוכל בסגנון זה ולהציב אותו בחלק שייצור שטח דומיננטי ונפרד משלו לטובת אזור האכילה והכינוס המשפחתי והחברתי. בסלונים גדולים ויוקרתיים יותר, מגדיל האדריכל לעשות ויוצר מחיצה חלקית בין הסלון עצמו לבין חדר האוכל ליצירת חלוקה בעלת ייחודיות שמשאירה את האוטנטיות של החדר אבל מעניקה גם לפינת האוכל מקום משמעותי משלה.

פינות אוכל אליפטיות לבטיחות הילדים

פינות אוכל בעיצובים מעוגלים וללא פינות יהיו בטיחותיים הרבה יותר לילדים קטנים או סתם למבוגרים מגושמים. כל מי שנתקל פעם בפינת השולחן יודע כמה זה עלול להיות כואב. פינות אוכל אליפטיות יגזלו הרבה פחות מקום מאשר הדודניות העגולות שלהן ויעניקו לכם עיצוב בטיחותי ויוקרתי כאחד. עיצוב זה, מאופיין במראה מוארך יותר ובכך מעניק טוויסט של יוקרה לפינת האוכל ולחלל הבית עצמו.

פלוס נוסף שחשוב מאוד לזקוף לטובת פינות האוכל האליפטיות הוא יתרון המחסור בפינות. עכשיו אף אחת לא חייבת לחשוש לשבת בפינה ואף אחת לא חייבת לשבת על הספה בארוחה המשפחתית כי אין פינות!

פינות אוכל בצורת אליפסה מזכוכית – האם כדאי לבחור פינות אוכל אלה?

פינות אוכל אליפטיות מזכוכית הן בין העיצובים היותר מבוקשים היום. פינות אוכל אלה חשוב מאוד לבחור בקפידה ולהתעקש על זכוכית דוחה כתמים או כזאת שקלה במיוחד לניקוי, בעקבות טביעות אצבע, סימני צלחות וכוסות וסימני מפה ומפיות. זכוכית עמידה תהווה יתרון משמעותי הן מבחינת הכתמים והלכלוך והן מבחינת העמידות בפני שבר או פציעה. פינות אוכל אלה יהיו עשויות משכבה עבה של זכוכית שרגליה יהיה יציבות במראה ובתחושה יצוקה וכבדה אשר ימנעו ממנה ליפול ו/או לפצוע במקרה של מכה.

במצבים של מכה מהשולחן, כאשר מדובר על זכוכית אליפטית איכותית, המכה תהיה קהה והרבה יותר בטיחותית מזכוכית דקה או בעלת פינות.

האם פינות אוכל אליפטיות משפיעות על המחיר?

העיצוב עצמו אינו משפיעה על המחיר אלא חומר הגלם עצמו והעיצוב הספציפי, וכמובן, החנות או המעצב שמשווק אותה. הצורה של האליפסה תהיה בסדר גודל זהה לעיצובים מרובעים ומעוגלים, כיוון שאלה מעוצבים באותה טכניקה וללא שינויים ניכרים במאמץ העבודה. אלא אם מדובר על אפשרויות חיתוך ייחודיות או אפליקציות נוספות על גבי שולחן האוכל.

פינות אוכל מזכוכית, במיוחד כאשר מדובר על זכוכית עבה יכולות לכלול אלמנטים של ציורי עומק שאכן מייקרים את המחיר אבל לא בהכרח מושפעים מהצורה הגיאומטרית המדויקת.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך