fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינת אוכל מודולרית

פינת אוכל מודולרית

האכילה היא נושא רגיש אצל כולם. לא בלי סיבה מהווה האוכל נקודה רגישה וגישה לבטן הרכה של בני האדם. האוכל מהווה סיבה למפגש וגורם מקרב בין בני אדם רבים. בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של התאמת הרהיטים לצרכים האישיים של כל אדם או בית אב.

בהתאם לכך הרהיטים הופכים הרבה יותר מעוצבים והרבה יותר מותאמים לצרכים השונים של המשתמשים בהם. במסגרת תשומת הלב הניתנת לפינות אוכל חדשות בשנים האחרונות, מקבלות אלו מגוון רחב של עיצובים ייחודיים המותאמים לצרכיהם של בני הבית.

פינת אוכל מזכוכית עם כסאות ירוקים פינת אוכל מעוצבות בצבע שחור פינת אוכל נפתחת

פינת האוכל המודרנית היא כבר מזמן לא מה שהייתה בעבר. אם עד הכרנו פינות אוכל הנחבאות אל המטבח ושולחנות גדולים ועגולים שתופסים את חדר המטבח כולו הרי שכבר לא מעט שנים מהווה חדר האוכל חלק אימננטי מהבית כולו, כשהוא משתלב בסגנון הכללי, מעשיר אותו ומוסיף לו חיים מעוצבים ומעניינים. פינות אוכל מעוצבות במגוון סגנונות כאשר הבית המודרני כולו מעוצב ברוח הפונקציונאליות והנוחות האישית.

פינת אוכל המספקת צרכים מלאים

פינת האוכל המודרנית מתוכננת ומעוצבת בהתאם לצרכים הייחודיים של בני הבית כך שלמעשה כיום כבר אין צורך להתפשר על פינת אוכל שאינה מספקת את הצרכים המלאים. צרכים אלו יכולים להיות מספר המושבים בשולחן, אפשרויות פתיחה של שולחן האוכל, התאמת חומר הגלם ממנו עשוי השולחן, אפשרויות שימוש שונות בפינת האוכל ומגוון פונקציות חכמות שביכולתה לבצע ועוד. משפחות אשר נוהגות לארח יעדיפו שולחנות או פינות אוכל שיכולות להיפתח למספר גדול של אורחים, למשל, כאשר חובבי חומרים טבעיים יעדיפו עץ טבעי.

פינת אוכל מעץ עם כסאות וריפוד עור פינת אוכל מודולרית מעץ

פינת אוכל מודולרית הינה למעשה הפתרון עבור רבים האוהבים לארח אך לא מוצאים את הרהיטים המתאימים לאירוח מכובד וראוי שיכול להוות גם ריהוט ליומיום. ייחודיותם של הרהיטים המודולריים היא המחשבה בכל פרט ולו הקטן ביותר – על נוחיות המשתמשים בריהוט. כך, פינת אוכל מודולרית כמעט לעולם לא תהיה עשויה מזכוכית בשל קושי השימוש בה. יתרה מכך, פינות אוכל מודולריות לרוב עשויות באופן המותאם אישית לסגנונות אכילה שונים.

אין ספק כי בחירה בשולחן אוכל מודולרי מקלה רבות על החיים. במקום לרכוש שולחן אוכל מסיבי וכבד שקשה לפתוח אותו וקשה עוד יותר להזיז אותו ממקום למקום, שולחן אוכל מודולרי מותאם בדיוק לנשיאה והזזה, ניידות קלה והתאמת השולחן לצרכי המשתמשים בו על ידי שינוי של פונקציות מסוימות.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך