fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

חומרי גלם לכסאות בר

חומרי גלם לכסאות בר

ברבות מהמסעדות האהובות עלינו ניתן להבחין בבר משקאות עשיר. אין ספור בקבוקים של משקאות חריפים ויינות, מסודרים לאורך הקיר ועל המדפים. מול דלפק הבר נמצאים כיסאות בר, בעלי מאפיינים שונים לעומת מרבית הכיסאות רגילים. הכיסאות הללו, שהחלו את דרכם במסעדות ובברים (מכאן נובע שמם) הפכו עם השנים לפחות שבלוניים והרבה יותר מעוצבים. התוצאה לא איחרה לבוא. הם הפכו מפריט ריהוט המקושר באופן אוטומטי עם ענף המסעדנות, חיי הלילה והברים לריהוט שמתאים גם לבתים ובפרט – למטבחים.

כסאות בר למטבח

בעוד שלפחות בחלק מהמסעדות והברים, בתי ספר לברמנים, ניתן למצוא כיום עיצובים די פשוטים של כסאות בר, לפעמים לא יותר מאשר שרפרפים מוגבהים, כרהיט ביתי קיים ביקוש למשהו אחר. כיסאות בר למטבח מאופיינים פעמים רבות (גם אם לא תמיד) בעיצוב יותר מוקפד. יש לציין כי מגוון הסגנונות הלך והתרחב והוא כולל מגוון עצום של דגמים. בין הדגמים ניתן למצוא כאלה שמאופיינים במראה צעיר ואילו אחרים מאופיינים בסגנון עדכני, מכובד או אפילו מאוד יוקרתי.

כסא בר מעץ בעיצוב בית ספר

כסאות בר ממתכת, עץ, פלסטיק, מרופדים

כשנרצה ללוות אתכם במסע שלכם להכיר עוד יותר את הדבר הזה שנקרא "כיסאות בר" נצטרך להתעמק במגוון חומרי הגלם האפשריים. מסתבר כי לא משנה מהו חומר הגלם המועדף עליכם, תמיד תוכלו למצוא כיסא בר שייוצר מחומר זה. אגב, אופי הגימור והסגנון נתון לחלוטין לבחירתכם – יש שיעדיפו סגנון גס ובלתי מהוקצע ואחרים יעדיפו גימור אלגנטי, יפה ומושלם.

מהם חומרי הגלם המובילים בייצור כסאות בר? הדעות חלוקות. אם בעבר היה יתרון ברור לכיסאות בר עשויים עץ, כיום אי אפשר לומר שזהו המצב. ללא כל קושי תוכלו להזמין כיסאות על בסיס עץ מלא או מעובד, אבל יש גם דגמים אחרים לחלוטין. למשל, ניתן להזמין כיסאות מרהיבים, יצוקים ממתכת. אפשר להזמין כיסאות מרופדים, כסאות בר משולבים בעץ, מתכת או אפילו פלסטיק. כן, זו לא שגיאה. ניתן לייצר כסאות בר על בסיס פלסטיק, ושלא תהיה כאן טעות. אלה יכולים להיות דגמים מאוד עמידים וחסונים.

כסא בר מודרני מעוצב בכתום

גובה מומלץ לכסאות בר

אמרתם כיסאות בר – אמרתם כיסאות גבוהים. אך אין מידה אחת סטנדרטית שתענה על הצרכים המשתנים – ריהוט למסעדות ובתי קפה, וגם למטבחים. אפשר להזמין כיסאות בטווח רחב של גבהים, כאשר נוכל להלן להמליץ על כמה גבהים מהיותר מקובלים. גובה מקובל לחובבי הישיבה ממש על הגובה יתקרב למטר אחד. כיסא בגובה 90 סנטימטרים מאוד נפוץ. אם זה נדמה לכם כגבוה מדי, תוכלו בהחלט לרוות נחת מגובה מומלץ נמוך יותר – 70 סנטימטרים או אפילו 65. למותר לציין כי אפשר להזמין גם גבהים אחרים, פחות סטנדרטיים אם זה מה שדרוש לכם.

כסא בר ללא משענת בצבע אפור

כסאות בר מעוצבים

אפשרויות העיצוב הן באמת אין סופיות. לא מדובר רק בעיצוב המבוסס על חומרי הגלם שאותם ציינו. כיסאות בר מעוצבים נבדלים אלה מאלה למשל באופי המשענת. יש דגמים בעלי משענת סמלית, כמעט בלתי קיימת. דגמים אחרים מבוססים על משענת מחבקת, מאוד ברורה ומודגשת. יש אפילו דגמים בעלי משענות לידיים וגם כסאות דמויי שרפרף מוגבה, ללא משענת כלל. כאשר מדובר במשטח הישיבה, יש כאלה המאופיינים במשטח ישיבה מאוד רך ואילו אחרים מעוצבים יותר בנוקשות. גם רמת הרכות של הריפוד ניתנת לפרשנות אישית. ניתן למצוא עיצובים מאוד מעוגלים ויש דגמים בעלי קווים ישרים וזוויות מאוד חדות. יש כיסאות המעוצבים בסגנון חם וצבעים לוהטים ויש גם סגנונות אורבניים קרים, למשל בצבעי כחול – ירוק.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך