fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

למי מתאימים כסאות בר ומהם ההבדלים ביניהם?

למי מתאימים כסאות בר ומהם ההבדלים ביניהם?

פרטים מעוצבים או יותר נכון לומר פריטים מעוצבים משלימים כמו כסאות בר הפכו למקור נחלתם של אזורים ולקוחות שונים ולאו דווקא ללקוחות ועסקים כמו פאבים, ברים ומועדונים. הנראות הצעירה והקלילה של כסאות הבר, יוצרים אווירה משוחררת הרבה יותר באזורים ובנישות השונות באופן שהוא כמעט אוטומטית בין אם זה בחברת שירות פרונטאלי בתחומים השונים.

עיצוב באמצעות פריטים פחות קשורים לכאורה למקום ולסדרי הפעילות הופכים למבוקשים יותר ויותר במסגרת אותה הבנה של אותו הצורך ליצור אווירה צעירה ונינוחה יותר, הן בקרב עובדי המקום, הן בקרב האורחים והן בקרה הלקוחות בנישות השונות. בתוך כך אנו יכולים להתרשם ממגוון רחב של סגנונות עיצוביים בתחום מערכות ופריטי הישיבה ומפתחים את נראות ומיתוג המקום, בין אם הוא פרטי ובין אם מוסדי, בין אם הוא עסקי ובין אם יועד ו/או מיועד לצורכים מגורים.

כיצד משרתים כסאות הבר את הצורך העיצובי בכיוונים ובחללים השונים?

מיתוג וינטג'י חדשני

כסאות בר לאולמות אירועים ליד הבר וליד שולחנות מוגבהים יהפכו את האווירה לצעירה ואופנתית הרבה יותר, התחושות והאווירה שנוצרת באולמות ומתחמי האירועים משנה את כלל העיצוב , נראות העיצוב והאווירה השוררת באירוע עצמו משתנה ויוצרת כיוון שונה ומרגש של עיצוב אירועים חיצוני ופנימי בסגנונות האירועים השונים, בין אם מדובר באירוע עסקי ובין אם מדובר באירועי פרטי אשר מכיל מגזרים, סגנונות וגילאים שונים של אורחים ומארגנים.

עיצוב צעיר והיי טקיסטי

בתי עסק וארגונים שונים השכילו להבין כבר מזה שנים שיש צורך במיתוג מחדש לא רק מבחינת העיצוב הכללי אלא גם מבחינת עיצוב האווירה. דווקא כסאות בר בעיצובים שונים ועיצוב נישות בהשראת מקומות בילוי בשילוב אווירה עסקית היי טקיסטית וצעירה. סגנונות עיצוב משתנים יביאו לתחושה של פתיחות וחלל פתוח ונעים יותר, בשונה ממערכות הישיבה והכיסאות בעיצוב הקונבנציונאלי ..

באזורים שונים המשרתים לקוחות באופן פרונטאלי ניתן להתרשם מתופעה משתנה של עיצובים בסגנון ועיצוב משרדי בעיצוב שתי וערב כאשר האווירה העסקית והאווירה המשרדית משלבת זו בזו בצורת "צמה" מעניינת.

הקמת פינת בר ביתית

הקמת אזורי בר ואזור פנאי באחת או אפילו שתיים מפינות הבית הפכה לטרנד בהיקף בולט במיוחד בבתים הפרטיים ובדירות מרווחות. בניית דלפק בסגנון בר והצבת כסאות בר מעוצבים מאפשרים להעביר את הבית מטמורפוזה ייחודית אשר נסמכת על האווירה המשוחררת המתקבלת במקומות כמו ברים ואזורי בילוי. נישה עיצובית זו מומלצת במיוחד על אף הגניבה היחסית, לכאורה, אשר באה לידי ביטוי בפעולה זו, אבל יחד עם זאת איפה נוכל להירגע ולהרגיש בנוח באופן הנעים והנינוח ביותר אם לא בבית.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך