fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מאילו סוגי עצים מייצרים פינות אוכל

מאילו סוגי עצים מייצרים פינות אוכל

היתרונות והחסרונות של חומרי הגלם השונים

פינות האוכל השונות מיוצרות ממגוון רחב של חומרי גלם, אשר בין הנפוצים ביותר שלהם הוא העץ, העץ המעובד, וכמובן, חומרי גלם דמויי עץ. בשוק ריהוט הפנים ואדריכלות הנופים, ניתן למצוא עיצובים בעץ באופן שכיח ביותר, הן כתוצאה מהקלות היחסית של העיצוב והגילוף שלהם והן כתוצאה מקלות התחזוקה שלהם.

יתרה מכך, מרבית הלקוחות הפרטיים והעסקיים כאחד נוטים לאהוב את העיצוב ה"עצי" ולהעדיף עיצוב וחומר גלם זה באופן משמעותי על פני חומרי גלם אחרים. פינות אוכל מעץ בשילוב של כסאות בר מעץ, כוללים כמה סוגי חומרי גלם מרכזיים. לפניכם חמישה סוגים וסגנונות נפוצים של עיצובים וחומרי גלם לייצור פינות אוכל.

עיצוב פינות אוכל מעץ ראטן – לבית ולגינה בהתאמה מושלמת

עץ הראטן הוא צמח במראה שמזכיר קנה סוף. עיצוב הראטן הינו בעל חזות של צמה שיוצרת מראה כפרי אבל קליל. פינות אוכל בעיצוב ראטן, היו שכיחות בעיקר בגינות ובחצרות אבל לאט לאט נכנסות גם אל תוך הבית, כתוצאה מהרצון ליצור מראה נעים ונינוח גם בתוך הבית. ריהוט הראטן שונה מפינות האוכל מעץ הקונבנציונאלי כתוצאה מהנראות הקלילה שלו בשונה מהמראה הנוקשה של פינות האוכל הנפוצות.

יתרונות – בעל מחיר סביר שאינו יקר מידי בהשוואה לעצים איכותיים ויוקרתיים, מעניק מקרה כפרי אנגלי מעניין ובעל חזותיות של כסאות נוח מרווחות ונוחות גם לאכילה וגם להתרווחות מיד לאחריה.

חסרונות – מתאים בעיקר לעיצוב הגינה, דורש תחזוקה מתמדת וניקוי כתוצאה מכרדית האבק אשר מצויה בבתים ודירות רבות. לאנשים בעלי אלרגיה עדיף להימנע מבחירה בעץ זה כתוצאה מהריחות והנסורת שהוא עלול להכיל,מאחר שמיוצר מראטן טבעי (כאשר מדובר בראטן מקורי)

עץ בוק – שיגעון העץ המלא מכה שנית

עץ בוק הוא בין העצים היותר איכותיים, חזקים ועמידים, אשר מיועד לעיצוב וייצור ריהוט ביתי. עץ זה הוא אחד העצים היקרים ביותר אשר נבחרים לייצור רהיטים יוקרתיים ברמה גבוהה במיוחד. פינות אוכל מעץ בוק מומלצות בעיקר למי שמעדיף את המראה ה"כבד" והעשיר יותר וברשותו חלל גדול ומרווח יחסית מאחר שעץ הבוק הינו עץ עבה במיוחד, אשר משפיע גם על עובי הריהוט .

יתרונות – עץ עשיר בעל מראה עמוק ומלכותי, קיים בבתים ודירות יוקרתיות, עמיד במיוחד בפני מצבים של רטבויות. עץ הבוק לפינות אוכל הוא עץ יציב במיוחד ורגליו חזקות ויציבות ביותר, לכן לא יתנדנד גפ לאחר תקופה של שנים ארוכות, בשונה ממה שניתן לראות בפינות אוכל "כבדות פחות"

חסרונות – עץ הבוק, קיים בעיקר בגוונים כהים ולכן אין אפשרות משחק מבחינת העיצוב. עץ זה אינו מתאים לחללים קטנים בשל המקום הרב שהוא תופס בדרך כלל. בנוסף, כל כתם על פינת אוכל זו חשוב לנקות באופן מידי כתוצאה מהקושי לנקות אותם

העץ שהלך לעיבוד – עץ אלון – נוסטלגיה מול נוחות

עץ האלון' המשומש לייצור רהיטים, בשונה מעץ הבוק הם עצים ידידותיים וקלילים יותר למשתמש ויוצרים מראה כפרי אך קליל יותר אבל עדיין מעניקים את התחושה והאווירה העשירה והביתית שרובנו מחפשים. הישיבה מול פינת אוכל מעובדות מהאלון יוצרת חמימות אשר נובעת ממש ממקורות העץ וניתנת לעיבוד דק הרבה יותר מאשר הבוק.

יתרונות – בעל מראה קליל, דוחה כתמים ואבק ומתאים למי שאוהב את מראה הוינטג' ובעיקר לבעלי בתים בעיצוב זהה או דומה

חסרונות – בעל מראה שאינו מתאים לכל בית ובעל מראה סטטי יחסית שאינו ניתן למשחק או שילוב במקרה של מראה כללי שונה מהסגנון.

פינות אוכל וריהוט מעץ אורן – יוקרה או עיצוב מיושן?

ריהוט מעץ אורן הוא ריהוט מיושן יחסית אבל אהוב ביותר בשל העמידות והאמינות שלו. עץ האורן כולל גוונים בהירים משתנים ומי שאוהב את סגנון האורן יקבל עיצוב בעל מראה נוסטלגי שנותן טעם של עוד תרתי משמע

יתרונות – עץ עמיד ואמין במיוחד שנשאר לטווח ארוך וכולל בלאי ארוך ביותר, בעל מראה אחיד ווינטג'י אשר מתאים גם לאספנים וגם לחובבי התקופה.

חסרונות – האורן הוא בעל מראה אחיד ומיושן יחסית שלא יתאים לכל הסגנונות והעיצובים הקיימים ולכן לא יתאים לכל סוגי הדירות בשל הדומיננטיות שלו.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך