fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מדוע חשוב לקנות את כל הרהיטים לבית במקום אחד

מדוע חשוב לקנות את כל הרהיטים לבית במקום אחד

רכישת ריהוט היא בין הרכישות היקרות ביותר אשר דורשות פינוי של נתח משמעותי מתקציב משק הבית. לכן חשוב לעשות את אותה הרכישה בחכמה ובאופן ממוקדת. למרות שבמקרים רבים נקבל המלצות לפזר את הרכישות שלנו בין רשתות וחנויות שונות, דווקא בתחום הריהוט נוכל לקבל עלויות והוזלות משמעותיות בגין רכישה מרוכזת או רכישה של כמה פרטי ריהוט כחלק מקנייה אחת. מקומות רבים לממכר רהיטים מבינים את הקושי ברכישת ריהוט לעיצוב הבית אבל בד בבד מבינים הצורך באווירה נעימה בבית, ועל כן, מעודדים את הצרכנים לרכז את רכישת הריהוט במקום אחד דווקא לייעול תהליך הקנייה, הבחירה והתשלום

אפשרות לקבלת חבילת מחירים משתלמת

קבלת מחירים בחבילה משתלמת תוכלו למצוא גם בחנויות בוטיק ואפילו בחנויות רשת. חשוב מאוד שתבינו כי האינטרס העיקרי של הרשתות ושל החנויות הוא להוציא הזמנה כמה שיותר עמוס. כאשר בית עסק בסגנון הריהוט מבחין בלקוח שהגיע לעשות אוברול על הבית, קרוב לוודאי שיעודד אותו לרכוש גם את הריהוט הנוסף תוך הצעת הנחה במקרים של קנית אחת מרוכזת לכל חללי הבית או ליותר מחלל אחד בבית. למשל, במקומות רבים, רכישה של פינת אוכל וחדר שינה באותו מקום, תזכה אתכם במחיר והטבות משתלמות כדי לנפח את גודל העסקה, בעיקר בתקופות של עונות מעבר ומכירות חיסול של פריטים אחרונים.  כסאות בר מעוצבים, מרופדים וממגוון חומרי גלם לפי בחירה ניתן לרכוש בכמות גדולה לעסקים וע"י אתם מקבלים הנחה משמעותית במחיר פר כסא בר, לחצו למידע בנושא כסאות לבית קפה ועסקים נוספים

קבלת ייעוץ והחלטות במקום אחד – חסכון בזמן וטרטורים

אחד היתרונות הנוספים לרכישת כל הריהוט בבית במקום אחד הוא יתרון החיסכון בזמן וטרטורים. בבואכם לסגור את כל נושא עיצוב הבית, או כל נושאי העיצוב הנדרשים לכם במקום אחד, תוכלו לחסוך זמן ודלק בנסיעה ממקום למקום, לצורך איסוף הרהיטים או בחירת ריהוט לעיצוב כגון: פינות ישיבה, כסאות, ספות וכו'. שקרוב לוודאי הייתם יכולים לאתר גם בחנות בה רכשתם את הסלון שלכם.

ההובלה עלינו – מבצעים והטבות למזמינים עיצוב קומפלט

כמו בן, בעת רכישה מרוכזת תוכלו לקבל הטבות גם בנושא ההובלה, הפריקה וההרכבה של הציוד. במקרים רבים, כאשר לקוח רוכש "סל עיצוב" בקנה מידה וקנה מחיר משמעותי מפנקת אותו החברה או הרשת במשלוח ללא עלות ובמקרים שונים גם בהנחות משמעותיות על פריקת והרכבת הריהוט.

אחד פלוס אחד – גם ברהיטים! חפשו את ההוזלות והמבצעים במקום אחד

שימו לב! אל תלכו לכל רשת וקפצו על ה"מציאה", חשפו רשתות שמפרסמות מבצעים של אחד פלוס אחד או הנחות באחוזים משמעותיים על כל פריט נוסף. הנחות בסגנון זה קיימות תמיד, חשוב מאוד לחפש ולאתר אותם לייעול אפשרויות החיסכון שלכם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך