fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

מהו הרהיט הנפוץ ביותר?

מהו הרהיט הנפוץ ביותר?

לכל כסא יש את החשיבות שלו, לעיתים, כסאות יהיו סמוכים לשולחן, אך אם נזיז אותם מאזור השולחן, נוכל להבחין שהכסאות עדיין יהיו בשימוש. באופן כללי ניתן לרכוש כסאות כחלק מסט ריהוט גן או שאפשר גם להתאים אותם לחלל מסוים אחר בבית או לשולחן אוכל במיקום אחר. בעולם הכסאות כמו בכל תחומי עיצוב הרהיטים, ישנה התפתחות יצירתית מתמדת וחדשנות טכנולוגית בכל גישות העיצוב ובחומרי הגלם הקיימים, המעניקים מבחר עשיר של כסאות, כגון: כסאות בר, כסאות למטבח, לסלון ועוד.

מגוון עיצובי הריהוט שיוצא מדי שנה הוא עצום ובעיקר מפתיע ברעיונות חדשניים ויצירתיים. בעבר רוב הרהיטים נבנו בנגרייה, אולם היום רוב הכסאות מיוצרים בתהליך תעשייתי וטכנולוגי מתפתח שמאפשר שימוש בחומרי גלם שונים ולרבות כסאות בגדלים שונים ובאיכויות גבוהות. את הכסאות מייצרים מחומרים מתועשים וגם מחומרים טבעיים כגון: עץ, טקסטיל, עור, פלסטיק, ראטן, מתכת, כסאות אלומיניום ועוד.

כסאות מכל הסוגים

ישנו מגוון רחב של סוגי כסאות, להלן חלק מהסוגים הפופולריים כיום בעולם זה:

כסאות עץ

כסאות מעץ הם כסאות מחומר טבעי שהוא החומר הנפוץ יותר לבנייה של כסאות, גם אם מדובר בעץ מלא, גושני וסוגי חומרי גלם נוספים. ניתן להשאיר את כסאות העץ בגימור טבעי ולצבוע אותו בכל צבע שתבחרו, מה שמעניק להם ברק ושומר עליהם משחיקה. אלו כסאות שמתאימים לחללים רבים בבית כמו חלל המטבח, סלון, חדרי ילדים ועוד.

כסא למטבח מעץ מלא דגם קרן

 

כסאות מתכת

המתכת חדרה לעולם העיצוב כבר לפני שנים רבות, שלושת סוגי המתכות הינם פלדה, אלומיניום ונירוסטה. כסאות מתכת רבים מיוצרים מאלומיניום ונירוסטה. כסאות פלדה יתאימו יותר  לבנייה של ספסלי רחוב עמידים לתנאי חוץ.

כסאות מתכת אלומיניום ונירוסטה קונים רק ב-Chair2u

 

כסאות פלסטיק

כידוע פלסטיק הוא חומר סינתטי שעלותו יחסית זולה, בשל העלויות הנמוכות שלו הוא משמש הרבה יצרני כסאות והמחיר לצרכן הסופי גם הם נמוכים באופן יחסי אל מול הסוגים השונים של חומרי הגלם. כסאות מפלסטיק יתאימו לנו לכל חלל בבית, לרבות כסאות שמיועדים לילדים, כסאות בר ועוד. כסאות הפלסטיק חזרו לאופנה גם בזכות אפשרויות העיצוב הרבות והצבעוניות שלהם.

כסאות פלסטיק במבחר דגמים קונים רק ב-Chair2u

 

כסאות לצרכים שונים

כסאות המיועדים לחדר עבודה או למשרד לא חייבים לספק לנו רק משענת אנמית ובלתי עיצובית. נהפוך הוא, הכנסה של גוונים, צבע ועיצוב מיוחד לכסא מנהלים, כסא בר או כסא משרדי יכול להעניק יצירתיות וייחודיות לחלל ולהעניק לו אופי רענן ועכשווי.

גם כסאות בר לצורך העניין, שהיו יותר מאופיינים במקומות כמו מסעדות וברים, הופכים להיות פופולריים יותר בתוך הבתים, בגינה הפרטית ובמרפסת. הם מנוצלים היום בעיקר לישיבה בחללים קטנים שמנצלים כל פינה או סביב האי במטבח ובכך מעניקים אווירה צעירה לחלל. כסאות אלה מגיעים בשלל של עיצובים הם יכולים להגיע עם ריפוד איכותי ונוח לכסאות, עם מסעד לרגליים ובמבחר צבעים וגבהים בהתאמה אישית.

לפני כל רכישה של כסא, מומלץ לבדוק כיצד הם משתלבים במרחב, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פרקטית. בדקו כיצד הם יתאימו לשולחן שלכם והאם הם יכולים להתחבר ויזואלית לשאר פרטי הריהוט בחלל.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך