fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

פינות אוכל גבוהות או נמוכות?

פינות אוכל גבוהות או נמוכות?

פינת האוכל היא עמודת התווך של כל המשפחה ושל כל בית. על אף שכולם נוהגים לחשוב שהמקום העיקרי בבית הוא דווקא הסלון, האזור בו אנחנו באמת מתכנסים לשם המשפחתיות והביחד הוא דווקא אזור האוכל המשותף. פינת האוכל היא המקום שנותן לנו את האפשרות לראות אחד את השני וליצור שיח גם הוא סת

מי ולכן חשוב מאוד להשקיע בעיצוב ובבחירה שלו בקפידה אפילו יותר מהעיצוב של הריהוט הסלוני שנועד להתרווחות אחרי ארוחת ערב או ארוחת שבת טובה.

השאלה בדבר גובה פינות האוכל נסובה סביב האווירה הנדרשת והלך הרוח הכללי בבית. במרבית הבתים והדירות נוכל להתרשם מפינות אוכל בעיצוב גבוה, אבל דווקא העיצוב הנמוך הוא זה שיוצר את הייחוד והחום המשפחתי, על אף שלא יתאים בכל מצב.

אז באילו מקרים נבחר בפינת אוכל גבוהה?

פינות אוכל לגינה הפרטית – אזור יוקרתי לגינה

בשונה מריהוט גן רגיל, פינות אוכל לגינות הפרטיות משלבות בתוכן אלמנטים יוקרתיים ואיכותיים יותר. חדרי אוכל של ממש לגינות וחצרות פרטיות יהיו מעוצבים מחומרי גלם עמידים יותר ויעניקו מענה גם לטובת ארוחות וברביקיו נטול זבובים. חדר אוכל בשילוב אוכל איכותית ועמידה יהיה בדרך כלל מקורה כדי לאפשר לפינת האוכל לתפקד באופן יעיל מבלי לפגוע בעיצוב ומבלי לפגוע בסועדים. ניתן לשלב כסאות בר בגובה 90 ס"מ לפינות אוכל גבוהות על מנת להשיג נוחות מרבית.

עקרון נוסף של פינת אוכל לגינה יכול להוות גם פתרון אירוח קליל יותר, הצורך בחדר אוכל איכותי לגינה מתבסס על שימור הריהוט לאורך תקופה ארוכה, במיוחד עקב השפעת השמש על הריהוט הפשוט יותר שניתן למצוא בחצרות והגינות. בחירת פינת אוכל לגינה מסוג ראטן למשל יעניק פתרון מושלם, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת השימור והשהייה הנעימה בגינה, מאחר שריהוט זה מיוצר בטכניקה טכנולוגית אשר מסוגלת לספוג את החום באופן מיטבי, כך שלא ישפיע על הסועדים.

פינות אוכל אלה, יכולות להיות גבוהות ונמוכות כאחד , בהתאם לטעם האישי של הלקוח, כתוצאה מהמראה הפתוח של החצר אשר מעניק גמישות מיוחדת לעיצוב הגן. כמובן, שבחירת העיצוב לגינה מבחינת גובה הריהוט יושפע גם מהסגנון הרצוי: מראה מודרני יותר יאופיין בפינת אוכל גבוהה ואילו עיצוב כפרי יתבטא בפינת אוכל או פינת אירוח נמוכה.

פינות אוכל גבוהות לאירוח מושלם

כיום ישנם 2 סוגי פינות אוכל לאירוח מושלם, פינת אוכל נמוכה והשנייה גבוהה לבית בדרך כלל נוחה יותר מאשר אלו הנמוכה, במיוחד כאשר המטרה שלהן היא בבסיסה ובעיקרה היא מטרת אירוח לצורך סעודה. אכילה בפינת אוכל נמוכה תהיה נוחה פחות בשל המאמץ להגיע אל השולחן ובשל אלמנט הכריעה, שבמקרים רבים יהיה הרבה פחות נוח אלא אם מדובר בפינת אוכל אשר משמשת כזולה או פינת קפה.

פינות אוכל בעיצוב שאנטי ורגוע – עיצוב בשיטת המזרח הרחוק

פינות אוכל בסגנון שאנטי, הן פינות אוכל המומלצות ומזוהרות על ידי תורת הפאנג שווי, אפשרות הזרימה האנרגטית תהיה נינוחה יותר ותעביר אווירה של רוגע בתוך הבית. אולם, פינה כזאת תהיה אפקטיבית לצורך מנוחה ורגיעה מלאה ולא לטובת האבסת והעמסת הקיבה. ניתן לעשות שימוש בפינות אוכל נמוכות כפינות התרגעות , רגיעה ומנוחה לשעה של שקט ופרטיות, וכמובן, למטרת יצירת אירוח מרשים ואותנטי.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך