fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

שיפוץ וחידוש פינות אוכל ישנות

שיפוץ וחידוש פינות אוכל ישנות

חידוש פינות אוכל כמו גם ריהוט כללי בבית הוא אחד הטרנדים היותר נפוצים בתקופה האחרונה, הן כתוצאה מהצורך בחסכון והן לשדרוג מרענן והשגת מראה שונה בהתאמה אישית יותר, כמוה יהיה קשה ויקר יותר בקנייה של ריהוט ופינות אוכל חדשות. שיפוץ, חידוש ושדרוג פינות האוכל הוא פשוט ונוח וחסכוני הרבה יותר מסיבובים ושיטוטים אינסופיים במרכזי קניות ואתרי אינטרנט.

חיפוש ומציאת בתי מלאכה וסדנאות אומן לשיפור מראה הריהוט ניתנת באופן פשוט יותר בייחוד באיזורי תעשיה בערים השונות. נגריות ובתי מלאכה יעניקו לכם שירותי עיצוב ושיפוץ זולות באחוז ניכר בהשוואה לרכישת פינת אוכל חדשה, גם מבחינת הזמן וגם מהבחינה הכלכלית.

החלפת ריפוד זה לא סוף העולם – שדרוג גדול במחיר קטן

החלפת ריפוד היא בין הפעולות היותר שכיחות כיום לשדרוג מראה הרהיטים ופינות האוכל הישנות. גם פינות אוכל שנראות לכן שחוקות ומאוסות מרוב שימוש וזמן שעבר עליהן ניתן לחדש באופן יעיל כך שייראו חדשות ושונות באופן משמעותי. שינוי הריפוד והחלפת הריפוד בלבד יביאו למראה יוקרתי ושונה. במיוחד אם אתם מעוניינים במהפך משמעותי בבית ולא מסוגלים להשקיע משאבים רבים, שינוי או החלפת הריפוד שיעלו לכם כמה מאות בודדות של שקלים בהחלט יעשו את העבודה. בחירת ריפודים, ניתנת באופן אישי או מקולקציות שקיימות במרפדיות. במקרים שונים, לקוחות מביאים בדים שרכשו באופן עצמאי בשווקים או ברשת במחירים מצחיקים ומשלמים על עבודת הריפוד בלבד! בחירת ריפוד או סגנון הריפוד באופן עצמאי, הוא אלמנט נוסף שיאפשר לכם לזכות בעיצוב אישי ממש כמו מתוך מגזין ובמחירים של שוק הפשפשים

שולחן עץ עגול לפינת ישיבה

אופנת יישון הרהיטים – העיצוב ששיגע את המדינה

יישון הריהוט ויצירת מראה ישן, הוא אחד הטרנדים היותר שכיחים כיום. בבתי מלאכה ואצל בעלי המקצוע השונים, תוכלו להתרשם מאפשרויות של הפיכת הריהוט המשעמם שלכם לבעל מראה עתיק ויוקרתי, ממש כמו ריהוט של אספנים. יישון רהיטים יהיה חסכוני יותר במקרים רבים מאשר רכישת ריהוט חדש במחיר מלא. בעבר ייוצרו כסאות בר עם 4 רגליים והיום ישנו שינוי בסגנון העיצוב, כסא עם 4 רגליים הינו בעל מראה וינטג' מהמם, מאוד מומלץ

עיצוב וחידוש שולחן האוכל באופן עצמאי – מהפך יוקרתי בזול

שולחן האוכל משעמם אתכם? כעת תוכלו לעצב בעצמכם שולחן שיביא לכן תאבון… שבלונות, כלים לעיצוב עץ ומתכת, צבעים לצביעה על סגנונות שונים של חומרי גלם כמו עץ ומתכת והתרשמות מאתרים ומדריכים חינמיים לעיצוב הבית, יאפשרו לכם ליצור יצירת אומנות ופינת אוכל מעוצבת במחירים זולים במיוחד ולקבל שולחן חדש ומשודרג וגם פעילות משפחתית מעניינת.

מחליפים רגליים – השולחן מתנדנד? אל תשליכנו לעת זקנה

תיקון רגליים של שולחן, כסאות או פינות אוכל שלמות, יהיו זולות הרבה יותר מאשר רכישה של פינת אוכל חדשה. רבים לא יודעים, אבל תיקון רגליים של שולחנות וכסאות , יהיה זול הרבה יותר מאשר רכישת מערכת חדשה של פינת אוכל!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך