fbpx
יחד ננצח! המענה הטלפוני סגור ניתן ליצור קשר בווצאפ/במייל
רהיטי גן נוי כסאות מעוצבים ב-whatsapp

הבלוג שלנו

טיפים לבחירת פינת אוכל לבית

טיפים לבחירת פינת אוכל לבית

מעוניינים לשדרג את מראה הבית? זקוקים למראה שישווה עניין ומודרניות או דווקא חמימות או כפריות ביתית בפינה הכי משפחתית שלכם? אספנו עבורכם את מיטב הטיפים המועילים והיעילים ביותר בתחום עיצוב ובחירת פינות האוכל בבית, כדי להפוך את התהליך למסורבל הרבה פחות והרבה יותר מהנה!

אנחנו נוטים לשכוח במרבית המקרים כי עיצוב הבית והעיצוב בפרט אמור להיות מהנה ומאתגר וממש לא פעולה שגורמת לנו לכאב ראש בלתי הגיוני. עיצוב הדירה, ועד כמה וכמה, בחירת פינת אוכל לבית הן הפעולות המהנות והמרגשות ביותר שעתידות להפיח חיים ואווירה חדשה ורעננה יותר בביתנו או במשרדנו- אז למה לא ליהנות ממנה?

בחירת פינת אוכל לבתים ודירות קטנות

דירות קטנות הם בין המקומות שניתן ליפול איתן למקומות של עומס באופן קל ומהיר. לכן, בחירת פינות אוכל לבית כאשר מדובר בחללים קטנים במיוחד מומלץ לעשות תוך בחירה בעיצובים קלילים יותר בעלי נראות כפרית קלילה יותר לכיוון פרובנס ואף פחות מכך למניעת אותה תחושה של עומס וכבדות. דווקא בבתים קטנים אלה, העיצוב המודרני והעתידני יבוא לידי ביטוי באופן נאה ויוקרתי לעין כתוצאה ההשקעה הנכונה ובחירת הפריטים הנכונים והמינימליסטיים אם כי בעלי החזות היוקרתית לשם החלל שהוקצע לטובת העניין.

פה מומלץ לעשות שימוש בריהוט המיוצר ממתכת או ברזל ייחודי ופחות מעץ כבד וכהה מידי.

האם בכל בית חייבת להיות פינת אוכל ולשם מה?

פינות אוכל חייבת להיות בכל בית. אכיל סביב שולחן הסלון ומול הטלוויזיה גורמת לכל נושא הארוחה להתפספס ולהתפוגג. חשבו על כך. המילה ארוחה, נובעת מהמילה אירוח ומהשורש, א.ר.ח אשר מסמלת ומביאה אל המודע את המילה "אורח", חשוב מאוד להתייחס אל עצמכם והיקרים לכם כאל האורחים החשובים ביותר בבית. פינות אוכל מעוצבות יאפשרו לנו להגביר ולחמם את האווירה המשפחתית ותיצור חווית אירוח פרטית, משפחתית ונעימה בביתנו שלנו.

יצירת חדר אוכל משפחתי בזמן קצר ובתקציב נמוך

חדר אוכל משפחתי ניתן ליצור באופן יצירתי וזול. למשל, יצירת מחיצה חלקית במטבח גדול ומיקום שולחן אוכל עם כסאות יעניק לכם את התחושה היוקרתית של חדר אוכל משלכם , מבלי שתצטרכו להשקיע זמן וכסף רב בשיפוצים שבירת קירות או לחילופין התפשרות על פינת אוכל בסלון בלית ברירה.

שולחן אוכל מתנדנד? חידוש ותיקון שולחן האוכל בקלות ובזו

שולחן האוכל שלכם מתנדנד? אתם ממש לא צריכים להשקיע בפינת אוכל חדשה! חיזוק רגלי השולחן באזור התחתון שלו בעזרת איש מקצוע מעולם הנגרות תביא את פינת האוכל שלכם למצב תקין ומראה מעוצב, משודרג ומקורי יותר. נגרים רבים עושים שימוש במתכות, ברזל, פלסטיק קשיח וגם שיש למטבח לייצוב ועיצוב השולחן בעת ובעונה אחת.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך